• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 307
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
3 078
Mottagna reaktioner
1 969
Poäng
1 307
Jansson med ansjovis är ju som typ tillsätta bajs i varenda maträtt, ja ni fattar.
Sluta nu, man kan göra hur många varianter av potatisgratäng man vill utan att kalla det Janssons Frestelse.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

stikkan

Kunnig medlem
Poäng: 357
Blev medlem
29 April 2021
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
184
Poäng
357
Jansson med ansjovis är ju som typ tillsätta bajs i varenda maträtt, ja ni fattar.
Jag förutsätter att du bara löjlar dig nu men för säkerhets skull: hela grejen med Jansson är ju kombinationen av ingredienser, där ansjovis är den bärande smaken. Gör gärna en maträtt med strimlad potatis, lök, grädde, ströbröd och smörklickar (eller hur du nu gör den) men då får du nog kalla den nåt annat än Jansson. Kallar du Ärtsoppa för Kokt torsk med äggsås också, eller..?;)
 

KalleSpelare

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
2 December 2021
Meddelanden
529
Mottagna reaktioner
240
Poäng
417
Jag förutsätter att du bara löjlar dig nu men för säkerhets skull: hela grejen med Jansson är ju kombinationen av ingredienser, där ansjovis är den bärande smaken. Gör gärna en maträtt med strimlad potatis, lök, grädde, ströbröd och smörklickar (eller hur du nu gör den) men då får du nog kalla den nåt annat än Jansson. Kallar du Ärtsoppa för Kokt torsk med äggsås också, eller..?;)
Givetvis dummar jag mig.


Nix, bara mer svamp.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547
Klarade mig ifrån akuten :D!

Men förbannade varenda jäkla köttbulle jag ätit ha ha ha.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547
Du kanske ska ringa vårdcentralen om den där gallblåsan.

Har blivit gjort, fått bland annat Voltaren utskrivet men dom ville avvakta och se hur det blev om jag undvek fet mat (plus ägg/kål/äpple) så har väl gjort det ganska väl.

Sen kom julen :D
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp