• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

sarkostik

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
14 Juli 2023
Meddelanden
321
Mottagna reaktioner
106
Poäng
307
Fast Cannelloni macaroni är en jävla dänga

Vet inte hur många Falcon långhylsor man sänkt till den sena fredagnätter,

Intressant hur låten kom till. Lasse Holm hade varit bakfull som fan och hade fått hem en meny ifrån lokala pizzerian så bara slängde han ihop låten med hjälp utav innehållsförteckningen hahaha.

Tack för påminnelsen!
Den horribla dängan har jag lyckats glömma bort totalt och nu är Julfriden slut.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 942
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Blev bara lite nyfiken;

Är det för samverkan mellan olika myndigheter den jouren nyttjas? Om tex polisen stöter på något intressant så ringer dom dit?

Ungefär så.
Samverkan kan ske lokalt också men då är det oftast på plats
 

UppgivenMillenial

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
20 December 2023
Meddelanden
188
Mottagna reaktioner
61
Poäng
196
Vet inte om jag är en enstöring men bryr mig så lite om julen, visst det är kul för syskonungarna men annars är det som vilken söndag som helst för en annan
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Vet inte om jag är en enstöring men bryr mig så lite om julen, visst det är kul för syskonungarna men annars är det som vilken söndag som helst för en annan

Jag är också jävligt less på det, vi firar för fan jul 4 gånger. En gång med sambons föräldrar en hel helg sen idag själva sen imorgon kommer min familj. Det är liksom ett jävla julfirande som pågår i flera veckor. Samma trötta program på TV:n. Äter jag en prinskorv till spyr jag fan upp den :D

Men hur som helst - GOD JUL KOMPISAR.
 

Svart Kaffe

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
29 Mars 2019
Meddelanden
593
Mottagna reaktioner
234
Poäng
417
Jag är också jävligt less på det, vi firar för fan jul 4 gånger. En gång med sambons föräldrar en hel helg sen idag själva sen imorgon kommer min familj. Det är liksom ett jävla julfirande som pågår i flera veckor. Samma trötta program på TV:n. Äter jag en prinskorv till spyr jag fan upp den :D

Men hur som helst - GOD JUL KOMPISAR.
God Jul…livets hårda skola..:)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp