• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 179
Poäng
3 937
Var fan slänger man en använd julgran? Tippen eller?

Ja, du slänger den inte i miljöstationen eller i källaren iallafall... :) Är duktigt irriterad på alla hyresgäster som gör så & i stormen häromdagen, så fick jag kliva ur bilen och lyfta bort en jäkla gran som hade flugit ut i gatan... :(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 138
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Vilket intressant jobb!

Ja, det är speciellt att hålla ett 2000 år gammalt mynt i handen plötsligt när man bara sett jord ett bra tag. Jag hittade en gång en torkad lerbit från ett husbygge med ett fingeravtryck i som passade mitt pekfinger ungefär och det var 2500 år sedan någon tryckte sitt finger där, det är en så konstig känsla. Som en reva i tiden.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 932
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
På måndag så kommer CSN uppdatera sin sida och man kommer kunna se hur mycket pengar man ska betala i år. Hoppas det blir ett lågt belopp.
Jag har ingen koll alls på vad som väntar mig.

Om du har lånen efter 2001 så borde det bli ett något högre belopp än 2018
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 179
Poäng
3 937
Idag har ja en sån där galet, härlig LAZY dag... För Er som har Netflix och som gillar autentiska mord program/dokumentärer, så kan jag varmt rekommendera MURDER MOUNTAIN. Har nu sträcksett hela serien - mycket intressant !!
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 138
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Idag har ja en sån där galet, härlig LAZY dag... För Er som har Netflix och som gillar autentiska mord program/dokumentärer, så kan jag varmt rekommendera MURDER MOUNTAIN. Har nu sträcksett hela serien - mycket intressant !!

The innocent man /den oskyldige mannen om felaktigt dömda för mord i Ada, skitbra den med.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp