• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 179
Poäng
3 937
Fan då måste jag sett dig!!! Sprungit 2-3 gånger till och från systembolaget Hansa och kom precis hem, genade en av gångerna genom just Espresso House :D

Haha, Du kan inte missa en sån skönhet som mig... :D:p så ja kan inte ha varit där just då... men satt där nog 2 timmar & snackade ”skit”, men sen for ja vidare ut till Mobilia... Herre jösses vilket ställe asså...

Ps. Varför springer man 2-3 ggr till Systemet? Ska du ha typ STOR fest ?!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 034
Mottagna reaktioner
13 774
Poäng
9 547
Haha, Du kan inte missa en sån skönhet som mig... :D:p så ja kan inte ha varit där just då... men satt där nog 2 timmar & snackade ”skit”, men sen for ja vidare ut till Mobilia... Herre jösses vilket ställe asså...
Ps. Varför springer man 2-3 ggr till Systemet? Ska du ha typ STOR fest ?!

Handlade först på systemet och gick in på det där ICA Hansa för att köpa lime. Sen kom jag hem och upptäckte att mjölken var slut, passade då på att köpa ett par öl. Innan jag kom hem och IGEN kom på att jag ska på kalas ikväll och hade inte köpt present hehe så köpte på systemet.
Du vet vad dom säger Kimsan, det man inte har i huvvet får man ha i fötterna :D
 

trolov

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
24 November 2017
Meddelanden
118
Mottagna reaktioner
70
Poäng
217
Gjorde ett impulsköp av en bärbar dator i mellandagarna, 12mån räntefri delbetalning via Klarna. Kändes bra i stunden även fast jag lovat mig själv att sluta nyttja Klarna.. Döm av min förvåning när jag sov och mådde rätt kasst ett par dagar, tills jag returnerade datorn!

Kanske är på rätt väg i avgiftningen av mitt köp-slösa beroende :)
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 138
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Gjorde ett impulsköp av en bärbar dator i mellandagarna, 12mån räntefri delbetalning via Klarna. Kändes bra i stunden även fast jag lovat mig själv att sluta nyttja Klarna.. Döm av min förvåning när jag sov och mådde rätt kasst ett par dagar, tills jag returnerade datorn!

Kanske är på rätt väg i avgiftningen av mitt köp-slösa beroende :)

Hjärnan har börjat ställa om sig :D
Hoppas också bli så.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 138
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
I år har jag köpt lakrits från lakritsbutiken, chokladövertäckta saltlakritsstänger med polka på x24 för 238 kronor och ett par friluftsbyxor billigt märke för 299. Sålde mina dyrare.
Tänkte vara köpfri men det är bättre än normalt. Jag måste sluta ge mig själv morötter. :eek:
 

trolov

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
24 November 2017
Meddelanden
118
Mottagna reaktioner
70
Poäng
217
Hjärnan har börjat ställa om sig :D
Hoppas också bli så.
Blev så påtagligt när jag la till den utgiften i mitt excelark. Nu kan jag istället lägga det i mitt buffertspar. Än så länge får jag finanserna att gå ihop varje månad, men med fortsatt köpbeteende lär jag trilla över stupet innan årets slut.. trots att jag tjänar mer än någonsin. Beteendet är allt! :)
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 291
Poäng
4 147
I år har jag köpt lakrits från lakritsbutiken, chokladövertäckta saltlakritsstänger med polka på x24 för 238 kronor och ett par friluftsbyxor billigt märke för 299. Sålde mina dyrare.
Tänkte vara köpfri men det är bättre än normalt. Jag måste sluta ge mig själv morötter. :eek:
Bor du i Helsingborg ?
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 179
Poäng
3 937
I år har jag köpt lakrits från lakritsbutiken, chokladövertäckta saltlakritsstänger med polka på x24 för 238 kronor och ett par friluftsbyxor billigt märke för 299. Sålde mina dyrare.
Tänkte vara köpfri men det är bättre än normalt. Jag måste sluta ge mig själv morötter. :eek:

Helt galet... :) Lakritsbutiken ligger alldeles bredvid mitt arbete... Man bara typ DRAS in i den butiken när man går förbi... Otroligt mycket gottigott !! :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp