• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 324
Mottagna reaktioner
1 823
Poäng
1 247
Bara att det sätts in udda belopp borde tala för lön. Sällsynt man lånar 8734 kr..

När jag hade krediter på Ferratum, Easycredit, Everyday+ och fan och hans moster så blev det ofta ett udda belopp som 3132 som fanns kvar att ta ut efter att man betalat in senaste fakturan.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 557
Poäng
5 137
När jag hade krediter på Ferratum, Easycredit, Everyday+ och fan och hans moster så blev det ofta ett udda belopp som 3132 som fanns kvar att ta ut efter att man betalat in senaste fakturan.
hehehe... härligt med en som vet precis hur det är! Man sätter in och man tar ut det som blir kvar :D
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 181
Poäng
3 937
Sorry, men måste bara få avreagera mig... :( Nu e julafton över och uppenbarligen ska det nu vara ”nyårsafton” i ett par veckor framöver... :mad: Det smäller med smällare över Malmö som aldrig förr & här sitter jag med en liten vovve som är räddare än räddast... Han skakar som värsta ”aspelövet”. Nu kommer han inte vilja gå ut på flera veckor & när vi väl är ute, så ”kryper” han längs husknutarna och vägrar göra vare sig nummer ett eller nummer två...

Ni som ”känner” mig här ute VET att jag hatar ordet ”förbud”, men detta jävla otyg med smällande i tid och otid borde ta mig fasiken just FÖRBJUDAS!!! :mad::(

Over and out... :(
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 324
Mottagna reaktioner
1 823
Poäng
1 247
Förra nyår bodde jag i ett område där grisarna patrullerade ständigt i jakt på dessa understimulerade ungdomar med fritidsgårdsabstinens. Det var jakter varje kväll. Förbudet som infördes i somras verkar ha hjälpt föga, för jag ser på FB att det är samma visa i år. Finns tydligen butiker som säljer olicensierat. Inget som stör mig personligen dock, men när man hör att barn blivit träffade så har man svårt att sympatisera med beteendet.
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
2 022
Mottagna reaktioner
1 088
Poäng
897
Sorry, men måste bara få avreagera mig... :( Nu e julafton över och uppenbarligen ska det nu vara ”nyårsafton” i ett par veckor framöver... :mad: Det smäller med smällare över Malmö som aldrig förr & här sitter jag med en liten vovve som är räddare än räddast... Han skakar som värsta ”aspelövet”. Nu kommer han inte vilja gå ut på flera veckor & när vi väl är ute, så ”kryper” han längs husknutarna och vägrar göra vare sig nummer ett eller nummer två...

Ni som ”känner” mig här ute VET att jag hatar ordet ”förbud”, men detta jävla otyg med smällande i tid och otid borde ta mig fasiken just FÖRBJUDAS!!! :mad::(

Over and out... :(
Alltså det är inte så att du överreagerar utan det är faktiskt helt jäkla efterblivet att en massa pack och snorungar ska springa runt och smälla. Jag hade röstat för ett totalförbud närsomhelst men ser gärna fyrverkerier i ordnade former men långt från stadskärnor och dylikt.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 183
Poäng
1 517
Sorry, men måste bara få avreagera mig... :( Nu e julafton över och uppenbarligen ska det nu vara ”nyårsafton” i ett par veckor framöver... :mad: Det smäller med smällare över Malmö som aldrig förr & här sitter jag med en liten vovve som är räddare än räddast... Han skakar som värsta ”aspelövet”. Nu kommer han inte vilja gå ut på flera veckor & när vi väl är ute, så ”kryper” han längs husknutarna och vägrar göra vare sig nummer ett eller nummer två...

Ni som ”känner” mig här ute VET att jag hatar ordet ”förbud”, men detta jävla otyg med smällande i tid och otid borde ta mig fasiken just FÖRBJUDAS!!! :mad::(

Over and out... :(
Ja verkligen så synd om dom stackarna.
Är det inte förbjudet med smällare nu?
 

Lynx83

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
5 November 2018
Meddelanden
590
Mottagna reaktioner
615
Poäng
607
Jag tycker inte om smällare och framför allt inte folk med smällare som skjuter i tid och otid. Alltid något pucko som har noll koll och dessutom tycker att det är roligt att sikta på folk.

Man borde ha en vattenspruta med vinäger och skjuta tillbaka på.
Fungerar det på katter för att ändra beteende borde det även fungera på människor...men då får man väl en raket i näsan eller något annat tillbaka..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp