• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 391
Mottagna reaktioner
1 149
Poäng
897
Tror inte det finns utan uc. Har tidigare googlat också
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 307
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
3 086
Mottagna reaktioner
1 967
Poäng
1 307
Idag så är jag faktiskt halvvägs att ha betalat färdigt mitt stora handelsbanks lån , 5 år kvar nu ! Kämpa kämpa ! När det väl är borta så kommer en stor Sten att falla verkligen... min målsättning för 2020 är att få bort så mycket jag bara kan från inkasso , jag kommer nog få bort iallafall fall 150k av 300k . Kommer bli ett jobbigt år 2020 med mycket känslor ! Men jag ska klara av det , så otroligt skönt slippa låna och jaga pengar nu ! Mycket mindre brev varje månad ! Visserligen föreläggande kommer men inte alls så mycket som innan ! Vad har ni för mål 2020 ?
Mitt mål är att klara av mina 12 skuldsaneringsinbetalningar utan att komma efter med övriga räkningar och kostnader, samt att familjen ska överleva. Och hålla mig frisk i 365 dagar till.
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 815
Mottagna reaktioner
2 663
Poäng
1 857
Mitt mål är att klara av mina 12 skuldsaneringsinbetalningar utan att komma efter med övriga räkningar och kostnader, samt att familjen ska överleva. Och hålla mig frisk i 365 dagar till.
Det låter verkligen som ett bra mål , viktigast att familjen är frisk !
 

HammarbyAlex

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
632
Mottagna reaktioner
399
Poäng
487
Happ jag har jobbat extra på ett ställe och jag kan inte se löneutbetalningen som en kommande överföring medan jag kan se att pengarna från mitt fasta jobb trillar in imorgon. Borde man vara orolig ? Jag är lite rädd för chefen där så jag har inte ens vågar hämta upp kontantdricksen samlat ihop. Har inte tänkt jobba där någon mer eftersom att jag tyckte han var så otrevlig.
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 713
Mottagna reaktioner
1 717
Poäng
1 177
Happ jag har jobbat extra på ett ställe och jag kan inte se löneutbetalningen som en kommande överföring medan jag kan se att pengarna från mitt fasta jobb trillar in imorgon. Borde man vara orolig ? Jag är lite rädd för chefen där så jag har inte ens vågar hämta upp kontantdricksen samlat ihop. Har inte tänkt jobba där någon mer eftersom att jag tyckte han var så otrevlig.
Jag har löneutbetalning den 23/12 och min syns inte heller ännu.
 

HammarbyAlex

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
632
Mottagna reaktioner
399
Poäng
487
Jag har löneutbetalning den 23/12 och min syns inte heller ännu.

Dock så står det i mitt kontrakt från extrajobbet att jag ska få lön den 20e varje månad :S Men har fixat att jag har någon med mig om det visar sig att det fifflats med min lön. Kanske bäst att vänta till tolvslaget innan man oroar sig.

Edit: Nepp ingen lön.. -.-
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp