• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Athena

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
29 Januari 2023
Meddelanden
242
Mottagna reaktioner
172
Poäng
337
Funderar på sparande. Inte i aktier men i fonder. Ni som sparar i fonder, vilka sparar ni i?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pojop

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
11 September 2021
Meddelanden
778
Mottagna reaktioner
373
Poäng
497
Tidigare uppgång är ingen garanti.
Men ska du köra t.ex på avanza så är ju avanza zero/global fina alternativ. Länsförsäkringar global index är också fin. Men gäller inte stirra sig blint på att det bara ökar. Bra läge att gå in nu dock om man ska spara kontinuerligt.
 

Athena

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
29 Januari 2023
Meddelanden
242
Mottagna reaktioner
172
Poäng
337
Tidigare uppgång är ingen garanti.
Men ska du köra t.ex på avanza så är ju avanza zero/global fina alternativ. Länsförsäkringar global index är också fin. Men gäller inte stirra sig blint på att det bara ökar. Bra läge att gå in nu dock om man ska spara kontinuerligt.
Vad tror du om Spiltan fonder? Ska kolla upp Länsförsäkringar Global.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 557
Poäng
5 137
@Lasseman om man blockerar en medlem, kan denna medlem då se och svara på mina inlägg?
Jag tror att personen kan se vad du skriver men du kan inte se vad hen skriver. Jag har ignorerat en medlem och kan inte se vad hon skriver när jag är inloggad. När man inte är inloggad så ser man allt ändå så egentligen finns inte 100% blockering.
 

Mia73

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
5 Augusti 2022
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
65
Poäng
187
Är det någon som har koll på Telias familjeabonnemang, görs det en kreditkontroll på nya användare eller är det innehavaren av abonnemanget som är huvudavtalspart?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp