• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Hej,
vill bara informera om att man kan skaffa Spotify premium gratis i 3 månader. Dom har ett erbjudande nu. Endast till nya användare. Men skapa bara ett Spotify konto med en ny mejl som du kan använda och sedan avslutar du direkt då har du gratis Spotify i 3 månader om du vill spara lite pengar.
Bara ett tips :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 307
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
3 081
Mottagna reaktioner
1 975
Poäng
1 307
Jag kanske har blivit helt avtrubbad efter alla år med skulder men det hade ju varit en dröm att ha 9.000:- över när boendet är betalt..
Antagligen har många haft betydligt mindre än det under till exempel studier.
Och då ska man lära och prestera samt inte heller sällan lägga en del pengar på litteratur.
 

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 417
Mottagna reaktioner
929
Poäng
757
Ja det kommer allt fler artiklar liknande denna. Jag kan också hoppas att en månad eller två per år blir betalningsfria per år i framtiden. Man klarar sig på löneutmätning så länge det inte kommer några större kostnader. Men går sängen sönder, eller mobilen, eller man behöver laga 2 tänder inom en kort period, då är det fasen svårt.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Ja det kommer allt fler artiklar liknande denna. Jag kan också hoppas att en månad eller två per år blir betalningsfria per år i framtiden. Man klarar sig på löneutmätning så länge det inte kommer några större kostnader. Men går sängen sönder, eller mobilen, eller man behöver laga 2 tänder inom en kort period, då är det fasen svårt.
Jag håller med till fullo, en månad per år åtminstone hade gynnat alla. Psykisk ohälsa i samband med löneutmätning hade minskat och det i sig hade minskat sjukskrivningar som resulterar i mindre in till borgenärerna.
Dåligt tandstatus leder till en rad sjukdomar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp