• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2018

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 935
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
150K nästan mindre i månaden Lasse det är ju för fasiken 10.000 ungefär mindre i månaden. Är det inte en stor smäll för privat ekonomin?
Jag har ju hellre 150k mer, så är det ju. Men i det stora hela är det ingen skillnad jag märker av egentligen, Nu minns jag inte exakt, men jag hade IPSkonton lite här och där och alla var under ett PBB så jag kunde avsluta alla, tror det var kring 100k netto, så större delen härrör dit. Sen var jag sjukskriven ca ett par månader, där hade jag dock några extraförsäkringar som gick in o täckte lånekostnader och sånt, och dom är skattefria, så det syns inte som inkomst. Det som drar ner utöver det, lite vabb och sånt är marginellt, jag skulle säga att jag trots skillnaden på 150k har haft i stort sett samma peng att röra mig med
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 125
Mottagna reaktioner
619
Poäng
637
Inte heller fått något än (haha, väldigt intressant information att delge, jag vet...)
 

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 125
Mottagna reaktioner
619
Poäng
637
Jag har alltid trott att alla alltid skickade in och har aldrig dubbelkollat genom åren. Inser nu hur naivt och korkat det har varit med tanke på hur många som inte verkar rapportera in.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 935
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Jag har alltid trott att alla alltid skickade in och har aldrig dubbelkollat genom åren. Inser nu hur naivt och korkat det har varit med tanke på hur många som inte verkar rapportera in.

BAra du kan leta rätt på hur mycket du betalat så kan du omtaxera 5-6 år bakåt i tiden.
 

Stevieee

Viktig medlem
Poäng: 17
Blev medlem
1 December 2014
Meddelanden
64
Mottagna reaktioner
0
Poäng
17
Finansbranschen....
Men till vilken nytta går ändå back varje månad tack vare att min lön går till maffian.

Därför jag MÅSTE få ett lån på en miljon...Hur vete fan.

Fyfan det typiska... Tjänar mycket pengar och kan ha det bra .. Men istället vill man ha mer och allt går åt helvete ist..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp