• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Bör jag vara orolig ang collector, handläggare arbetar med ansökan?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Betty

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
663
Mottagna reaktioner
462
Poäng
527
Det är ju positivt Betty! Jag förstår att det är frustrerande men det betyder ju att de har försökt betala ut lånet men inte kunnat pga felaktigt ocr-nummer, så det kommer ju gå bra! :)

Jag hoppas verkligen det! Men vill ha det svart på vitt! Det här lånet är verkligen såå viktigt för mig, om det går i stöpet är det verkligen kört för mig! Min absolut sista chans till att ordna upp det för mig.
 

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
När jag sökte på lendo, förra året så ville de ha in en lönespec, skickade in den och fick sedan skicka in en selfie, efter selfien fick jag avslag, har du fått skicka in en selfie?
 

Betty

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
663
Mottagna reaktioner
462
Poäng
527
När jag sökte på lendo, förra året så ville de ha in en lönespec, skickade in den och fick sedan skicka in en selfie, efter selfien fick jag avslag, har du fått skicka in en selfie?

Nej de har de inte frågat efter, det låter väldigt konstigt att få avslag för det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp