• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Bör jag vara orolig ang collector, handläggare arbetar med ansökan?

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 364
Mottagna reaktioner
715
Poäng
677
Det ni kan trösta er med är att ifall det hade varit avslag så hade ni fått veta det betydligt tidigare än så här, den granskningen görs nästan direkt efter preliminärt beviljande. Sen är det flera andra steg efter det. Så min gissning är att ni passerat den och nu är dom väl underbemannade på kontoret pga rådande situation helt enkelt :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
D

Ddss

Gäst
Poäng: 0
Det ni kan trösta er med är att ifall det hade varit avslag så hade ni fått veta det betydligt tidigare än så här, den granskningen görs nästan direkt efter preliminärt beviljande. Sen är det flera andra steg efter det. Så min gissning är att ni passerat den och nu är dom väl underbemannade på kontoret pga rådande situation helt enkelt :)

tack för peppen, behövs :)
 

Betty

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
663
Mottagna reaktioner
462
Poäng
527
Vi har alla liknande förutsättningar i den höga belåningen, så det kan ju vara att vi alla granskas närmare. Fast Ddss har ju inte ens 1xårslön i belåning. Kan dock tänka mig att du är ganska extremfall ändå med de höga beloppen, trots din höga lön. Jag är dock ganska övertygad om att ifall det varit kört skulle vi fått besked om det.

Ddss -om du inte misstycker att jag frågar -vad är anledningen till din höga belåning? Spel?
 
D

Ddss

Gäst
Poäng: 0
När jag loggar in idag på morgonen så står det ”tillfälligt fel” i den boxen som det tidigare stått att mitt ärende handläggs i.

någon annan med samma?
 

Betty

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
663
Mottagna reaktioner
462
Poäng
527
Nej, ingenting. Riktigt tröttsamt. :(

Nej inget här heller. Kommer ringa senare i eftermiddag om jag inte hört något. Jag har ju massa lån som ligger inne som ska lösas direkt av dem (om jag får beviljat) som jag måste betala räkningarna för om jag inte får ett besked snart.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp