• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Vad gör man? Hopplöst

Nollkommanoll

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
12 Maj 2020
Meddelanden
176
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
Jag är så psykiskt utmattad så jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Det är löning idag och efter min dyra hyra är betald samt andra räkningar har jag knappt något att leva på..
Min hyra äter upp mer än hälften av min lön och jag kan inte byta den eftersom jag har på kf.. jag har inte råd att leva och känner mig så deprimerad och ledsen. Hade behövt köpa nya skor då det är varsitt hål i skorna men har inte råd. Jag sitter och skakar av frustration och uppgivenhet.
Har försökt att ha ett extra jobb men funkar inte i längden då jag blir utmattad och ännu mer deprimerad.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 676
Mottagna reaktioner
1 704
Poäng
1 177
Jag är så psykiskt utmattad så jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Det är löning idag och efter min dyra hyra är betald samt andra räkningar har jag knappt något att leva på..
Min hyra äter upp mer än hälften av min lön och jag kan inte byta den eftersom jag har på kf.. jag har inte råd att leva och känner mig så deprimerad och ledsen. Hade behövt köpa nya skor då det är varsitt hål i skorna men har inte råd. Jag sitter och skakar av frustration och uppgivenhet.
Har försökt att ha ett extra jobb men funkar inte i längden då jag blir utmattad och ännu mer deprimerad.
Vad har du för storlek i skor? Har några här som inte används.
 

Egget

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
19 Maj 2022
Meddelanden
131
Mottagna reaktioner
49
Poäng
157
Vad har du för lön, hyra och utgifter? speca gärna utgifter så bra det går :)
Kanske någon kan hjälpa till med budgetering för att det ska bli lättare att få ihop det
 

Frökenmittilivet

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
19 April 2022
Meddelanden
156
Mottagna reaktioner
60
Poäng
197
Jag är så psykiskt utmattad så jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Det är löning idag och efter min dyra hyra är betald samt andra räkningar har jag knappt något att leva på..
Min hyra äter upp mer än hälften av min lön och jag kan inte byta den eftersom jag har på kf.. jag har inte råd att leva och känner mig så deprimerad och ledsen. Hade behövt köpa nya skor då det är varsitt hål i skorna men har inte råd. Jag sitter och skakar av frustration och uppgivenhet.
Har försökt att ha ett extra jobb men funkar inte i längden då jag blir utmattad och ännu mer deprimerad.
Vet hur det känns :-( Styrkekram <3
 

Betty

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
392
Poäng
487
Jag är så psykiskt utmattad så jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Det är löning idag och efter min dyra hyra är betald samt andra räkningar har jag knappt något att leva på..
Min hyra äter upp mer än hälften av min lön och jag kan inte byta den eftersom jag har på kf.. jag har inte råd att leva och känner mig så deprimerad och ledsen. Hade behövt köpa nya skor då det är varsitt hål i skorna men har inte råd. Jag sitter och skakar av frustration och uppgivenhet.
Har försökt att ha ett extra jobb men funkar inte i längden då jag blir utmattad och ännu mer deprimerad.

Beklagar din situation. Skulle det funka att hyra ut lägenheten ett tag? Flytta ihop med en vän, hem till föräldrar, hyra ett billigt rum?
 

Nollkommanoll

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
12 Maj 2020
Meddelanden
176
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
Beklagar din situation. Skulle det funka att hyra ut lägenheten ett tag? Flytta ihop med en vän, hem till föräldrar, hyra ett billigt rum?
Har försökt hyra ut den men ingen nappar pga den höga hyran antar jag :( mina föräldrar bor för långt borta för att jag ska kunna pendla till jobb. :/ och sedan kollar ju kf upp vart man bor och vad man betalar så sitter lite fast :(
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 622
Mottagna reaktioner
2 521
Poäng
1 677
Har försökt hyra ut den men ingen nappar pga den höga hyran antar jag :( mina föräldrar bor för långt borta för att jag ska kunna pendla till jobb. :/ och sedan kollar ju kf upp vart man bor och vad man betalar så sitter lite fast :(
Du har ingen vän som kan tänkas flytta ihop med dig då? Eller typ en student eller liknande. Vet inte hur stort du bor iofs. Sen vet jag inte vad kfm tycker om inneboende, men kanske värt o kolla upp?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp