• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Skuldsanering inledd ! Bästa beskedet på 10 år!!

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 301
Mottagna reaktioner
1 799
Poäng
1 247
Kan inte borgenärerna sätta emot och det blir avslag pga det?

De kan sätta emot, och det gör många, men jag har inte hört talas om många som fått igenom det.
Det är väl om man undanhåller egendom eller har fifflat undan pengar till nån anhörig etc.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 568
Mottagna reaktioner
12 923
Poäng
9 787
De kan sätta emot, och det gör många, men jag har inte hört talas om många som fått igenom det.
Det är väl om man undanhåller egendom eller har fifflat undan pengar till nån anhörig etc.
Invändningar är inte så vanliga som man kan tro
 

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
405
Poäng
487
Om man sen skulle få ett avslag hur snabbt kan man ansöka igen? Jag kommer verkligen inte ha möjlighet att betala nästan 17k i månaden igen sen isåfall.....
 

wiran

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
4 Juni 2015
Meddelanden
823
Mottagna reaktioner
300
Poäng
497
Om man sen skulle få ett avslag hur snabbt kan man ansöka igen? Jag kommer verkligen inte ha möjlighet att betala nästan 17k i månaden igen sen isåfall.....
Samma dag som avslaget kan du söka igen. Om du får avslag, kolla igenom det och se om du kan ändra något. Finns det förbättringspotential så sök när du styrt upp anledning till avslag.
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
De står att de är på 219 tror ni de menar den 21 eller den 29 ? Sjukt bra jobbar att fått ner ansökningarna från 3 månader till 28 dagar
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp