• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Monefit.se, har ni testat?

lulle7

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
16 September 2021
Meddelanden
204
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
Jag har också förfallodatum den 15:e. Det är bäst om du mejlar den och frågar om de kan göra det.
Jag provade först att ringa, inget svar såklart.
Sen provade jag att mejla dom, får se om man får något svar :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 793
Mottagna reaktioner
791
Poäng
707
Jag provade först att ringa, inget svar såklart.
Sen provade jag att mejla dom, får se om man får något svar :)
De kan så klart inte svara på telefon men blir man sen med fakturan så ringer de från 100 olika nummer hela tiden.
Har mejlat dem en gång och då svarade dem efter någon dag. Hoppas de ändrar förfalldatumet till dig. :)
 

lulle7

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
16 September 2021
Meddelanden
204
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
De kan så klart inte svara på telefon men blir man sen med fakturan så ringer de från 100 olika nummer hela tiden.
Har mejlat dem en gång och då svarade dem efter någon dag. Hoppas de ändrar förfalldatumet till dig. :)
Haha ja då är dom snabba ;)
Tack det hoppas jag också :)
 

Jim96

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
4 Maj 2022
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
62
Poäng
187
Hej,

Jag gjorde igår ett uttag och det stod att pengarna skickades, så hoppas de kommer under dagen.
Har någon annan gjort uttag senaste dagarna och fått pengar?
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 017
Mottagna reaktioner
493
Poäng
557
Hej,

Jag gjorde igår ett uttag och det stod att pengarna skickades, så hoppas de kommer under dagen.
Har någon annan gjort uttag senaste dagarna och fått pengar?
Japp, kommer in samma sekund typ som man gör uttag. Swedbank
 

Jim96

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
4 Maj 2022
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
62
Poäng
187
Japp, kommer in samma sekund typ som man gör uttag. Swedbank
När gjorde du senast uttag? Mitt saldo på sidan har inte uppdaterats efter uttag, och gjorde ett uttag för 15 min sedan på samma summa som igår, med texten att det är skickat.

skitsida..
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 017
Mottagna reaktioner
493
Poäng
557
När gjorde du senast uttag? Mitt saldo på sidan har inte uppdaterats efter uttag, och gjorde ett uttag för 15 min sedan på samma summa som igår, med texten att det är skickat.

skitsida..
2 dagar sen. Alltid uppdateras samma sekund och pengarna på direkten. Aldrig haft nå problem. Förutom när de står att dom håller på uppdaterar hemsidan. Då går de inte göra uttag alls.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 793
Mottagna reaktioner
791
Poäng
707
När gjorde du senast uttag? Mitt saldo på sidan har inte uppdaterats efter uttag, och gjorde ett uttag för 15 min sedan på samma summa som igår, med texten att det är skickat.

skitsida..
När jag gjorde uttag förra året så fick jag sms att uttag är genomfört men hände ingenting. Då loggade jag in igen och provade ta ut igen och fick pengar samma sekund.

Men rekommenderar starkt att låta bli att ta lån från dem. De är absolut sämsta jag har varit med om.
 

Humbert

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
4 Juni 2023
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Tog ett lån för typ 10 månader sedan… Inte fått några räkningar och det står ingenting när jag loggar in… inget inkasso heller. Någon som vet något?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp