• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Min väg från skuldsatt till miljonär.

Pojop

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
11 September 2021
Meddelanden
537
Mottagna reaktioner
253
Poäng
447
Månaden går mot sitt slut, löning vid midnatt så skriver in lönen på kontot just nu då jag inte kommer göra av med något mer idag.
Kommer bli betydligt lägre lön nu framöver då det sker stora förändringar på min arbetsplats med mass-anställningar och förändringar i koncernen som tar bort all övertid på natt så kommer gå ner på riktigt låg lön igen.
Får fokusera lite mer på sidoinkomsten nu.
Aktuell sammanställning.
UC ännu på 9.4% och oklart om det blir extraamortering kommande månad då det är mycket utgifter kommande två månaderna.
Tror det blir sparande för hela slanten.

1708605371903.png11
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 562
Mottagna reaktioner
6 145
Poäng
4 147
Ja hörni.. Hur börjar man detta?
Har egentligen alltid sysslat med odds och blackjack till och från när jag var 18. Men alltid under kontrollerade former och småsummor. Detta var något som spårade när min betalningsanmärkning försvann efter 3 år 2020 och i samband med det fick mitt första kloka jobb i 40 års åldern (levde väldigt destruktivt i 10-15 år innan).
Har även ett stort intresse för sparande och tidigare haft bra portfölj på börsen, Men det låter väldigt ironiskt jag vet.


Kort och gott. Allt har spårat tills väckarklockan kom runt nyår.
Spelpausad sen november månad. Inget sug, verkligheten kommit ikapp.
Tänker jag ska dela med mig varje månad om inte varje vecka här i min tråd hur det går.
Hur jag får in lite extra pengar med mera. Allt går alltid rakt in till extra amortering.


Alla dessa skulder har kommit sen 2021 och till vad? Gambling.. . Sjukt va?
Aktuellt per 2024-01-21
Visa bilaga 3786
Då är de 688 som ska räcka till mat och allt annat ?
 

Pojop

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
11 September 2021
Meddelanden
537
Mottagna reaktioner
253
Poäng
447
Då är de 688 som ska räcka till mat och allt annat ?
Nu svara du på mitt gamla inlägg. Men har även ett "lunchkort" med ca 2500kr varje månad. Det går till mat.
Så denna månad som kommer nu ca 8500kr kvar efter allt betalt. Men så kommer det inte vara kommande månader utan då kommer det vara +- exakt..
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 562
Mottagna reaktioner
6 145
Poäng
4 147
Nu svara du på mitt gamla inlägg. Men har även ett "lunchkort" med ca 2500kr varje månad. Det går till mat.
Så denna månad som kommer nu ca 8500kr kvar efter allt betalt. Men så kommer det inte vara kommande månader utan då kommer det vara +- exakt..
Ok, så du klarar dig på de 2500 kr ?
 

Pojop

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
11 September 2021
Meddelanden
537
Mottagna reaktioner
253
Poäng
447
Tänkte försöker uppdatera dagligen nu för motivera min sidoinkomst för egen del.

Dagens extrainkomst blev 13 euro och dom kommer in på kontot nästa vecka :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp