• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Lumify

Tussen

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
21 Januari 2024
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Är det ngn som lyckats ta ut ngt från sin kredit på senaste tiden?? Jag har en tillgänglig kredit på 30000kr..kan inte ens ts ut 1000kr.... Kanske dom håller på och gå i konkurs.. Vore lika bra faktiskt
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

office

Kunnig medlem
Poäng: 156
Blev medlem
22 November 2023
Meddelanden
116
Mottagna reaktioner
42
Poäng
156
Är det ngn som lyckats ta ut ngt från sin kredit på senaste tiden?? Jag har en tillgänglig kredit på 30000kr..kan inte ens ts ut 1000kr.... Kanske dom håller på och gå i konkurs.. Vore lika bra faktiskt
Ingen aning...min kredit är uppsagd sedan länge men jag hoppas verkligen att de konkar så det smäller om det. Undrar hur många livsöden detta bolag ligger bakom?
 

office

Kunnig medlem
Poäng: 156
Blev medlem
22 November 2023
Meddelanden
116
Mottagna reaktioner
42
Poäng
156
En sak till...Var väldigt glad att du inte kan ta ut. Finns inget bra med att låna därifrån...ingenting!!
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 820
Mottagna reaktioner
1 591
Poäng
1 117
Där har man åkt på rejäla smällar. Att Luma Finans får ha en banklicens för finansinspektionen är fan skandal. Som många hoppas jag dom konkar, hoppas även VDn får fängelse.

Dom blev av med Gothia för ett tag som som inkasso. Gothia måste ha sett vad som försegått och vilka kostnader dom tar, hoppas dom anmält Lumify. skulle tro att hälften av alla som tar lån hos Lumify får använda strategin att släppa till Gothia och böna och be där om en betalplan.
 

skuldkrisen93

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
2 Juli 2023
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
6
Poäng
26
En nyfiken fråga, vad händer med lånen om de kånkar? Blir man återbetalninsskyldig konkursförvaltaren? Vad händer med de lånen från luma finans som gått till kfm?
 

Tussen

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
21 Januari 2024
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Undrar fortfarande om de är ngn som kunnat ta ut pengar från lumify typ denna veckan? Mvh
 

Tussen

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
21 Januari 2024
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Ingen aning...min kredit är uppsagd sedan länge men jag hoppas verkligen att de konkar så det smäller om det. Undrar hur många livsöden detta bolag ligger bakom?
När fick du din kredit uppsagd alltså hur sen var du? Hur har de gått för dig med detta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp