• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Lumify

Börskraschen91

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Jag betalade hela min kredit idag och sen ville dom inte bevilja mig ett nytt lån. Så jag tror dom håller på att stänga ner
Smart affärsidé. Låna ut massa pengar sen slutar man låna ut men fortsätter mjölka folket på allt som har. Dom är idioter.
Dom ville jag skulle ringa och diskuterat avbetalningsplan. Det gick bra så länge jag betalade lägsta beloppet haha. Dom viker inte en tum från sina sjuka månadskostnader. Dom skulle tjäna på att låta folk betala 2000 i en evighet istället för att hota med kronofogden direkt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Systersol

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
28 Mars 2024
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Smart affärsidé. Låna ut massa pengar sen slutar man låna ut men fortsätter mjölka folket på allt som har. Dom är idioter.
Dom ville jag skulle ringa och diskuterat avbetalningsplan. Det gick bra så länge jag betalade lägsta beloppet haha. Dom viker inte en tum från sina sjuka

Smart affärsidé. Låna ut massa pengar sen slutar man låna ut men fortsätter mjölka folket på allt som har. Dom är idioter.
Dom ville jag skulle ringa och diskuterat avbetalningsplan. Det gick bra så länge jag betalade lägsta beloppet haha. Dom viker inte en tum från sina sjuka månadskostnader. Dom skulle tjäna på att låta folk betala 2000 i en evighet istället för att hota med kronofogden direkt.
Är dom hårda med betalningarna ? Jag har bara lånat en gång och betalat snabbt där efter. Men låt säga att jag struntat i de helt ? Vad gör dom då
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp