• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Faktura från expresslån som jag ej har lån ifrån

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 641
Mottagna reaktioner
1 784
Poäng
1 217
Hej har fått 3st fakturor på 379 kr på varje faktura på lån jag inte tagit förra gången betala jag fast jag inte skulle ha gjort och jag har skickat in polisanmälan till er och det här är bluff så jag kommer inte att betala dom här fakturor och kommer det något mer från er så får jag gå till polisen igen tack
hej där. Se denna tråd med mer information i ämnet hur du kan gå tillväga: https://www.lånforum.se/threads/finance-accounting-group-scam.21037/

Lånforum har alltså inget att göra med Expresslån.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

youssef

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
17 November 2023
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jag har fått en faktura hem 1775 den 15/11 2023. Från finance & accounting group jag har tio dagar på mig att betala den från 31/10 till 2023-11/10 annars hamna jag på kronofogden asså wtf helt sjukt har aldrig hört om detta baken bluff ,fejk Företag
 

zlarran

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
23 November 2023
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jag har fått en faktura hem 1775 den 15/11 2023. Från finance & accounting group jag har tio dagar på mig att betala den från 31/10 till 2023-11/10 annars hamna jag på kronofogden asså wtf helt sjukt har aldrig hört om detta baken bluff ,fejk Företag
Hej ja fick 2st av samma igår hem. Inkasso från hans egen företag. Skickade in via mail till hans express lån strök under summan. Fick svar idag är det inte su som har gjort det så polis anmäl det. Så skrev ja hat fått 7st fakturor av er plus att ja inte har gått med i någon rådgivning mm. Bestrid han bluff makaren och bestrid även hos kronofogden
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 584
Mottagna reaktioner
6 157
Poäng
4 147
Är det Adam S som är igång igen ?
 

Jonas12

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
30 Januari 2024
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jag sökte faktiskt där en gång och mycket riktigt, 1 vecka senare trillar en faktura ner i brevlådan. Sket fullständigt i att betala skiten och blev bombad med brev. Efter 1 månad gav dom sig. Dom hotade även med inkasso, kronofogden och polisanmälan samt att förstöra mitt kreditbetyg :)
Fick du inte mått skit sen eller får jag tycker att inte betala heller
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp