• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Faktura från expresslån som jag ej har lån ifrån

Carina Korsgren

Ny medlem
Poäng: 6
Blev medlem
10 Maj 2023
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Hej har fått 3st fakturor på 379 kr på varje faktura på lån jag inte tagit förra gången betala jag fast jag inte skulle ha gjort och jag har skickat in polisanmälan till er och det här är bluff så jag kommer inte att betala dom här fakturor och kommer det något mer från er så får jag gå till polisen igen tack
 
Senast redigerad av en moderator:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
15 Januari 2019
Meddelanden
2 449
Mottagna reaktioner
1 002
Poäng
897
Hej har fått 3st fakturor på 379 kr på varje faktura på lån jag inte tagit förra gången betala jag fast jag inte skulle ha gjort och jag har skickat in polisanmälan till er och det här är bluff så jag kommer inte att betala dom här fakturor och kommer det något mer från er så får jag gå till polisen igen tack Carina korsgren Hällefors
Är du en av dom som tror detta är deras kundtjänst?
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
917
Poäng
817
Hej har fått 3st fakturor på 379 kr på varje faktura på lån jag inte tagit förra gången betala jag fast jag inte skulle ha gjort och jag har skickat in polisanmälan till er och det här är bluff så jag kommer inte att betala dom här fakturor och kommer det något mer från er så får jag gå till polisen igen tack Carina korsgren Hällefors
lite fel ställe där va;)?
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
431
Poäng
557
Hej har fått 3st fakturor på 379 kr på varje faktura på lån jag inte tagit förra gången betala jag fast jag inte skulle ha gjort och jag har skickat in polisanmälan till er och det här är bluff så jag kommer inte att betala dom här fakturor och kommer det något mer från er så får jag gå till polisen igen tack Carina korsgren Hällefors
Välkommen till Expresslån du talar med Expresslån. Vad tråkigt att du bestrider våra fakturor. Vi vill meddela dig om att om man söker lån via oss så är man skyldig att betala avgiften trots att man inte får lån beviljat.
Men denna gång krediterar vi fakturorna då vi mottagit din polisanmälan.

Mvh bluffbolaget.
 

Alexaaa

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
25 Oktober 2022
Meddelanden
603
Mottagna reaktioner
272
Poäng
447
Hej har fått 3st fakturor på 379 kr på varje faktura på lån jag inte tagit förra gången betala jag fast jag inte skulle ha gjort och jag har skickat in polisanmälan till er och det här är bluff så jag kommer inte att betala dom här fakturor och kommer det något mer från er så får jag gå till polisen igen tack Carina korsgren Hällefors
Dagens skratt i alla fall :facejoy:
 

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
15 Januari 2019
Meddelanden
2 449
Mottagna reaktioner
1 002
Poäng
897
Välkommen till Expresslån du talar med Expresslån. Vad tråkigt att du bestrider våra fakturor. Vi vill meddela dig om att om man söker lån via oss så är man skyldig att betala avgiften trots att man inte får lån beviljat.
Men denna gång krediterar vi fakturorna då vi mottagit din polisanmälan.

Mvh bluffbolaget.
Skicka tidrapporteringen till @Lånforum.se så betalar han ut lön för erlagd arbetstid och eventuella utlägg.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp