• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Förskottslön 2024

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Simple

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
5 Mars 2019
Meddelanden
89
Mottagna reaktioner
23
Poäng
102
Upptäckte att den inbetalade räntan förskottslön har rapporterat till skatteverket inte stämmer på långa vägar. Något ni andra kanske bör kontrollera också.
 
Senast ändrad:

biffarn

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
3 Mars 2023
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Dom är ju otroligt sega, fick mail för 8 dagar sedan att dom kunde erbjuda mig 4000kr och jag accepterade det sedan inte ett knyst. Har mailat dom 4 gånger o frågat men inget svar. Satt just i telefon i 50 minuter utan svar med. Testade "Handlägg mig" i ärenderaden nu. Så lustiga..
 

Börskraschen91

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Dom är ju otroligt sega, fick mail för 8 dagar sedan att dom kunde erbjuda mig 4000kr och jag accepterade det sedan inte ett knyst. Har mailat dom 4 gånger o frågat men inget svar. Satt just i telefon i 50 minuter utan svar med. Testade "Handlägg mig" i ärenderaden nu. Så lustiga..
Jag skickade lönespecar i onsdags. Helt tyst sen dess.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 956
Mottagna reaktioner
6 150
Poäng
3 907
Snacka om oseriöst företag !!
 

Börskraschen91

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Dom är ju otroligt sega, fick mail för 8 dagar sedan att dom kunde erbjuda mig 4000kr och jag accepterade det sedan inte ett knyst. Har mailat dom 4 gånger o frågat men inget svar. Satt just i telefon i 50 minuter utan svar med. Testade "Handlägg mig" i ärenderaden nu. Så lustiga..
Fick du något svar?
 

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
339
Mottagna reaktioner
62
Poäng
207
Hur funkar detta lånet har du endast 30dagar på dej eller får man längre avbetalningsplan
Och är det Max 10,000kr du kan låna
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp