• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Förskottslön 2024

Kämpar

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
1 Januari 2024
Meddelanden
137
Mottagna reaktioner
65
Poäng
196
Hej,

Jag vet att det är så dumt att ta de hemska snabbalån och har spärrat mig hos de flesta, alla tror jag förutom Förskottslön.
Använt dem 1 gg under 2023 och det gick sakta innan man fick utbetalningen.

Nu fick jag en riktig tuff oväntat utgift, Nope, är absolut inte spelberoende och har spårat mig sen länge på Spelpaus iaf.
Min fråga: har någon fått beviljat lån nu under 2024? De är sååååå Jä v l a långsamma nu, har gått 10 dagar och inget svar. De svarar aldrig på telefonen heller.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 010
Mottagna reaktioner
431
Poäng
557
Hej,

Jag vet att det är så dumt att ta de hemska snabbalån och har spärrat mig hos de flesta, alla tror jag förutom Förskottslön.
Använt dem 1 gg under 2023 och det gick sakta innan man fick utbetalningen.

Nu fick jag en riktig tuff oväntat utgift, Nope, är absolut inte spelberoende och har spårat mig sen länge på Spelpaus iaf.
Min fråga: har någon fått beviljat lån nu under 2024? De är sååååå Jä v l a långsamma nu, har gått 10 dagar och inget svar. De svarar aldrig på telefonen heller.
Det är löning nu på fredag, du kan inte vänta? Om det är ett lån så kan den vänta värsta fall påminnelseavgift.
 

Simple

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
5 Mars 2019
Meddelanden
89
Mottagna reaktioner
23
Poäng
102
Dem är aktiva... Har själv spärrat mig överallt förutom hos dessa. Nackdelen är som du säger, dem är långsamma. Oftast får du utbetalt mitt i natten.
 

Laxen

Medlem
Poäng: 37
Blev medlem
6 Februari 2014
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
14
Poäng
37
Hej,

Jag vet att det är så dumt att ta de hemska snabbalån och har spärrat mig hos de flesta, alla tror jag förutom Förskottslön.
Använt dem 1 gg under 2023 och det gick sakta innan man fick utbetalningen.

Nu fick jag en riktig tuff oväntat utgift, Nope, är absolut inte spelberoende och har spårat mig sen länge på Spelpaus iaf.
Min fråga: har någon fått beviljat lån nu under 2024? De är sååååå Jä v l a långsamma nu, har gått 10 dagar och inget svar. De svarar aldrig på telefonen heller.
Fick du utbetalt tillslut? Har använt dessa ett par gånger och då har det oftast tagit 2-3 dagar sen mitt i natten får man det godkänt. Har nu väntat 8 dagar utan något besked.
 

Lånhajen

Kunnig medlem
Poäng: 111
Blev medlem
17 Augusti 2023
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
23
Poäng
111
Fick du utbetalt tillslut? Har använt dessa ett par gånger och då har det oftast tagit 2-3 dagar sen mitt i natten får man det godkänt. Har nu väntat 8 dagar utan något besked.

Samma här, han kanske är på sportlov :D
 

Laxen

Medlem
Poäng: 37
Blev medlem
6 Februari 2014
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
14
Poäng
37
Dåligt att åka på semester när det finns ”idioter” som oss utan buffertkonto som inte klarar en oväntad utgift :facejoy:
 

Trött84

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
2 April 2017
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
23
Poäng
92
Ansökte för 3 veckor sedan utan svar
 

Kämpar

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
1 Januari 2024
Meddelanden
137
Mottagna reaktioner
65
Poäng
196
Fick du utbetalt tillslut? Har använt dessa ett par gånger och då har det oftast tagit 2-3 dagar sen mitt i natten får man det godkänt. Har nu väntat 8 dagar utan något besked.
Nej.. inget svar o tror inte de beviljar nån längre. Tack för påminnelsen. Ska meddela dem att jag inte vill låna alls.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp