• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Dac7 (försäljning på tex Tradera). Vad gäller egentligen?

Robma

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
7 Maj 2019
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
51
Poäng
177
Någon som kan se sin försäljning på skatteverket än? Stod jag förväntades ändra eller lägga till bilaga men finns inget att ändra. Försäljningen av grejer på blocket syns inte under inkomst heller. Har sålt för cirka 35000kr.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 017
Mottagna reaktioner
493
Poäng
557
Någon som kan se sin försäljning på skatteverket än? Stod jag förväntades ändra eller lägga till bilaga men finns inget att ändra. Försäljningen av grejer på blocket syns inte under inkomst heller. Har sålt för cirka 35000kr.
Inte ännu. Har du sålt för 35, så tror jag dom inte rapporterar det till SK.
 

Robma

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
7 Maj 2019
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
51
Poäng
177
Inte ännu. Har du sålt för 35, så tror jag dom inte rapporterar det till SK.
Kunde inte deklarera i appen då jag förväntades ändra eller lägga till uppgifter.
Finns dock inget att ändra så deklarerade på nätet. Blocket ska ha skickat till skatteverket.
 

Robma

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
7 Maj 2019
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
51
Poäng
177
Vad tror ni om chansen att få återbäringen nu i april? Kunde inte deklarera via app,sms eller telefon utan var tvungen att göra det på nätet. Stod i appen jag förväntades göra ändring eller tillägg. Blocket har rapporterat att jag sålt saker hos dem. Finns ingen bilaga att ändra på skatteverket. Syns inget på mina inkomster heller.
Min deklaration är iaf inskickad utan ändring.
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 017
Mottagna reaktioner
493
Poäng
557
Vad tror ni om chansen att få återbäringen nu i april? Kunde inte deklarera via app,sms eller telefon utan var tvungen att göra det på nätet. Stod i appen jag förväntades göra ändring eller tillägg. Blocket har rapporterat att jag sålt saker hos dem. Finns ingen bilaga att ändra på skatteverket. Syns inget på mina inkomster heller.
Min deklaration är iaf inskickad utan ändring.
Är ingen bilaga att ändra, du ska själv fylla i tex Punkt 7.5. vad din vinst är från försäljningen.
 

Robma

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
7 Maj 2019
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
51
Poäng
177
Är ingen bilaga att ändra, du ska själv fylla i tex Punkt 7.5. vad din vinst är från försäljningen.
Har inte gjort någon vinst. Sålt för mellan 30-35000kr. Inköpspris är mycket mer än den summan.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp