• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Yeeeeeees!!!!

TheNiceGuy

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
17 Februari 2022
Meddelanden
114
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
Stämmer det så känns det ju orimligt att man ska klara av det utan att leva under existensminimum.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

brödmannen

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
28 Maj 2024
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
jo det som jag blev väldigt förvånad över är att dom i första beslutet ansåg att jag inte kunde betala mina skulder inom överskådlig tid sen gör dom en 180 och säger att jag kan
den personen som jag går hos på budget och skuldrådgivningen sa att hon har aldrig varit med om att dom har gjort så förut och då har hon jobbat med det i 20+ år
 

Kattmatt

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 Januari 2023
Meddelanden
204
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
jo det som jag blev väldigt förvånad över är att dom i första beslutet ansåg att jag inte kunde betala mina skulder inom överskådlig tid sen gör dom en 180 och säger att jag kan
den personen som jag går hos på budget och skuldrådgivningen sa att hon har aldrig varit med om att dom har gjort så förut och då har hon jobbat med det i 20+
Jag har 960 000 tusen ca i skuld och har ca 36000 i månaden men det är innan skatt. Ledsen för din skull att de gjorde en helvändning
 

Vippis

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
17 Maj 2020
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
jo det som jag blev väldigt förvånad över är att dom i första beslutet ansåg att jag inte kunde betala mina skulder inom överskådlig tid sen gör dom en 180 och säger att jag kan
den personen som jag går hos på budget och skuldrådgivningen sa att hon har aldrig varit med om att dom har gjort så förut och då har hon jobbat med det i 20+ år
Hur gammal är du?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 778
Poäng
9 547
Hann du få en betalplan som du accepterade?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp