• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

www.extrakredit.se

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gunbarb

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
17 Februari 2012
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Ville ha en delbetalning på kortlån

Hej,
Har varit i kontakt med extrakredit om strulet med filer osv. och dehade då godkänt min arbetsgivare men de sade i mailet att eftersom jag hade ett lån på kortlån så behövde de ha en av de fakturorna betalda först innan de kunde bevilja lånet. Så de vill nog se betalningsförmågan. Mitt lån hos kortlån hade första förfallodag nu i början av november.
Nu får vi se om det blir godkänt eller ej.
 

OhChinaski

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
29 Augusti 2012
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Det här bolaget är nog det mest oseriösa jag haft att göra med, utöver de rena blufföretagen då förstås.

Jag ansökte om lån i fredags och har sedan dess 1-2 gånger dagligen sänt in kopia på lönespec. bmp jpg png gif pdf osv. och det enda svar jag får är att de inte kan se filen. TRAMS. Inte heller ger de någon information om vad för filtyp, storlek etc. de önskar.

Jävla skitbolag!
 

Marie2473

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
8 Maj 2012
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Vad skickar du från för adress. Jag mailade in flera ggr och de kunde inte se (hotmail) sedan tog jag min "vanliga epostadress från jobbet" och då kunde de se den.
Kanske testa en annan än hotmail - om det nu är det du använder?
 

Gabrijel

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Oktober 2011
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Det är bäst att ta kort med mobilen på lönespecifikationen och maila till dem. Jag fick nej p g a jag var sen med en betalning till kortlån.
 

Marie2473

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
8 Maj 2012
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Hade du varit sen tidigare, eller var du sen nu, dvs hade en obetald?
Jag har inga förhoppningar alls då även jag varit sen. Men testa kan man ju alltid =)
 

Gabrijel

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Oktober 2011
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag är den nu, det står "förfallen faktura", men jag har varit lite sen tidigare också. Har lån på 15000 på 2 år, mer än hälften är återbetalt
 

Marie2473

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
8 Maj 2012
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
ok, hur fick du veta att du blivit nekad, stod det nekat på din profil? hur lång tid tog det innan ni alla fick svar?
 

OhChinaski

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
29 Augusti 2012
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag har en lånegräns på 12000, men vet inte om jag kommer få det då jag ej kan ansöka på "riktigt" ännu. Väntar på information angående lönespec. som jag nu sänt in varje dag sedan i fredags. Gjorde som du sa Marie2473 och skickade från en annan adress, men hittills har det tagit typ 24 timmar innan jag får mailsvar - hur lång tid tog det innan er arbetsgivare och lönespec. godkändes?
 

Marie2473

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
8 Maj 2012
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Mitt blev nekat iaf, men det visste jag nästan då jag var sen med en betalning till kortlån.
När jag skickade från en annan adress tog det bara ett par timmar innan jag fick mail. Sedan ett par timmar innan det nekades.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp