• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

www.extrakredit.se

aclc

V.I.P
Poäng: 257
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
531
Mottagna reaktioner
88
Poäng
257
Konstigt!! Fick mina pengar efter 2 dagar...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Marie2473

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
8 Maj 2012
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Ja, det e ju märkligt att vi ALLA skulle ha fel på våra bifogade filer =/ Verkar som sagt som att de försöker att köpa tid.
Personligen lägger jag ner det hela nu.. Avvaktar tills de fått ordning på hästarna i stallet så att säga =)
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Fick med pengarna idag.
Det jag undrar är :

Om jag väljer att pröjsa tillbaka hela lånet redan nästa månad - hur mycket får jag då betala tillbaka?
 

Diandra

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
22 Maj 2012
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag fick besked att min arbetsgivare var godkänd men fick inget svar sen via mail om mitt lån var godkänt eller inte. Loggade in på sidan och såg där att min lån var inte godkänt.
Det stod tror jag att man får mail om lånet är godkänt men lite surt var det att logga in och se att det inte var det efter allt besvär man gjort sig med att skicka in lönespec och fått arbetsgivaren ifrågasatt...
Har lån hos Kortlån så det är väl därför.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag fick besked att min arbetsgivare var godkänd men fick inget svar sen via mail om mitt lån var godkänt eller inte. Loggade in på sidan och såg där att min lån var inte godkänt.
Det stod tror jag att man får mail om lånet är godkänt men lite surt var det att logga in och se att det inte var det efter allt besvär man gjort sig med att skicka in lönespec och fått arbetsgivaren ifrågasatt...
Har lån hos Kortlån så det är väl därför.

Jag har också lån hos kortlån, fick det beviljat hos extrakredit ändå!
 

dante

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
25 Juni 2012
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Hur har ni gjort när ni skickade in specen?Jag får svar hela tiden om att dom inte ser den
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ni som har fått lånet utbetalt, hur gjorde ni för att skicka lönespecen? Gjorde ni det via mail? Jag undrar eftersom dom inte säger sig få min som jag mailar i pdf-format fast den finns i skickat-mappen och därför vore det intressant att veta ifall ni som fått lånet har sänt den på annat sätt. Tacksam för svar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp