• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547
Sökte 200 igår med 0 ff en 6a i betyg 333k 2019 underskott/överskott står på 0 enl bisnode. Fick upplysningen idag där är det samma betyg och det står att ansökan måste granskas manuellt, vad tror vi om chanserna?

Håll oss uppdaterade.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 307
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
3 086
Mottagna reaktioner
1 967
Poäng
1 307
Hoppas det är till en släkting du är skyldig pengar.. rimmar lite fel att du vill dra igång och låna så fort skuldsanering är över
Men förresten, varför skulle det vara bättre att vara skyldig en släkting än att tex köpa en bil, renovera hus eller något annat som varit eftersatt länge och som kommer mig och mina barn till gagn? Efter en skuldsanering är jag ju som vem som helst och har samma rättigheter som vem som helst!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547
Du sökte med en 6:a?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547
Fattar inte varför man måste skicka kreditzbetyget alltså, för mig är det obegripligt. Vad baseras det betyget på?
 

glappolle

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
21 Februari 2015
Meddelanden
277
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
Men förresten, varför skulle det vara bättre att vara skyldig en släkting än att tex köpa en bil, renovera hus eller något annat som varit eftersatt länge och som kommer mig och mina barn till gagn? Efter en skuldsanering är jag ju som vem som helst och har samma rättigheter som vem som helst!
Absolut, menade inget illa mot dig bara att just uttrycket såg halv taskigt ut. Jag kanske läste in i det för mycket bara.

Självklart får man låna efter skuldsanering det var nog jag som såg det i fel vinkel.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Håller tummarna för dig! Har också en 6:a hos Bisnode och funderar på att slänga in en ansökan.

fick Mail nu om att jag ska skicka in anställningsavtal och kreditzbetyg vilket är 6.5 och står very good på. Bör inte vara omöjligt känns det som?
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
839
Poäng
747
Fattar inte varför man måste skicka kreditzbetyget alltså, för mig är det obegripligt. Vad baseras det betyget på?

När jag sökte för en månad sedan behövdes varken kompletteringar eller Kreditz, så det varierar nog vad de tittar på.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp