• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Vilken kreditkort kan man få med 15-17% uc betyg?

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
480
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Du ansökte? Och fick inte svar? Stod de prövning eller något?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nickos

Kunnig medlem
Poäng: 122
Blev medlem
5 Oktober 2022
Meddelanden
256
Mottagna reaktioner
29
Poäng
122
Vi har tagit emot din ansökan om ett Amex Blue Cashback . Nu granskar vi din kreditinformation och du kommer att få ett beslut inom 10 dagar.
 

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
480
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Då har du chansen, står att man oftast får svar direkt. Tror du får senast slutet av nästa vecka, och då kan du få kortet direkt med det svaret om du blir beviljad. Då har du inte blivit nekad automatiskt iaf för det ser du direkt.
 

Nickos

Kunnig medlem
Poäng: 122
Blev medlem
5 Oktober 2022
Meddelanden
256
Mottagna reaktioner
29
Poäng
122
Då har du chansen, står att man oftast får svar direkt. Tror du får senast slutet av nästa vecka, och då kan du få kortet direkt med det svaret om du blir beviljad. Då har du inte blivit nekad automatiskt iaf för det ser du direkt.
Okej. De verkar inte ha npn mailadress
 

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
480
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Okej. De verkar inte ha npn mailadress
Nja minns man kommunicerade via deras app när man hade kortet, men om jag vore du så skulle jag känna lite hopp iaf. Snabbaste kortet tog bara 4 dagar när jag ansökte tills det kom. Så bara att hålla tummarna
 

Kallekula87

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
8 Mars 2023
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Japp uc, amex hade jag runt 40 i uc risk, mängder med ff och högt belånad men fick två kort ändå. Remember är av lättare art fast där behöver du nog lite bättre än ovan. Resurs classic fick jag med med väldigt hög uc risk och många ff, runt 30ff den gången tror jag det var. Collector har easycard det får man också nästan hur bedrövlig ekonomin ser ut men då endast 5000kr
Hur längesen var detta?
 

Frågvisherre

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
31 Mars 2022
Meddelanden
55
Mottagna reaktioner
9
Poäng
42
Japp uc, amex hade jag runt 40 i uc risk, mängder med ff och högt belånad men fick två kort ändå. Remember är av lättare art fast där behöver du nog lite bättre än ovan. Resurs classic fick jag med med väldigt hög uc risk och många ff, runt 30ff den gången tror jag det var. Collector har easycard det får man också nästan hur bedrövlig ekonomin ser ut men då endast 5000kr
Finner inte detta Collector Easycard du talar om, vart hittar jag det?
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
334
Mottagna reaktioner
42
Poäng
167
Någon som blivit beviljad Amex nyligen med dåliga förutsättningar?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp