• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Viggeloo tjänar stora pengar

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 762
Mottagna reaktioner
1 905
Poäng
1 217
Hade varit extremt skeptisk till att hoppa på detta. Meningar som "VI har fördel över marknaden" och "man kan få upp till 400 000 dollar så man behöver inte ens eget kapital" då ringer scam klockan. :polis:
FTMO är en propfirm dvs. Man antar deras challenge. Klarar man det får man deras pengar att använda till trading. Minsta är 5000 dollar men man kan få upp till 400 000 dollar så man behöver inte ens eget kapital. Rekommenderar alla börja sätta sig in i detta så dom jag gjorde för 1 år sedan. Jag vill hjälpa alla som kanske har det tufft och jag hade också det 2015-2022.

Hade faktiskt tänkt att starta en tråd om ett svensk företag som sysslar med liknande detta, om någon känner till upplägget. En jag känner blev uppringd och erbjuden 100 000 dollar att trada med, och undrade om jag tyckte detta lät bra. Bolaget var helt legit i Sverige, med redovisad omsättning och allt. Fann personerna på Facebook.

Gillar att gräva i sånt här, och i just det fallet tror jag man hamnar i en utbildningsloop. 10 000 kr per månad kostade utbildningen, och man behövde klara ett test. Jag antar man aldrig kommer klara testet och bara blir mjölkad på månadskostnaden...

Den som har en fördel mot marknaden kommer aldrig att dela den. Om hen gör det slutar det bli en fördel inom kort.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
2 161
Mottagna reaktioner
1 915
Poäng
1 247
Här är mina senaste trades! (I dollar)
Grattis, snygga vinster. får det till strax över 3400 dollar i vinst på en dag.

Önskar dig lycka till med tråden, inte lika intresserad av kontohistoriken som andra, ser mer fram emot att följa hur det går för framtida signalerna, men kommer granska den ett tag först och själv bokföra vad du har för ROI i dom signalerna. (Ta det inte som att jag är skeptiskt, jag är bara väldigt försiktig)

Med spelberoende under flera så (som jag tagit tag i och är avslutat) så är jag väldigt försiktig till att påbörja med något nytt som kan resultera i beroende/eller att jag förlorar större summor.

Är lite påläst kring trading och vet att dom som är duktiga kan göra bra med pengar, men har knappt provat och det var flera år sen.

Vilken info är det du kommer lägga fram i en signal? Antar att om man ska följa med så behöver man: valutapar, limited entry order, stoploss, leverage, limited exit order.
Vad kör du 1-5% av kassan eller anna modell och vad ligger trading fees på?

Du får nog lägga ut en guide också på exakt hur man kommer igång då många här inte är vana forexanvändare. Antar att du inte behöver lära ut tradingview, indikatorer osv eftersom signalerna kommer färdigt i tråden.
 
Senast ändrad:

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547
Normalt sätt är jag jävligt skeptisk till alla dessa trådar men när gamla medlemmar skriver då fångar det åtminstone delvis mitt intresse.
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 341
Mottagna reaktioner
433
Poäng
557
Känns lite som gambling, hoppas du har en bra tid framöver
 

KalleSpelare

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
2 December 2021
Meddelanden
529
Mottagna reaktioner
240
Poäng
417
Jättekul för dig dig kompis men snälla, kan mods stänga tråden? Många här på forumet sitter här pga just spel och detta ser jag som en väldig god liknelse.

Detta är ju just det som alla vi spelare vill åt. Snabba pengar och öka insatsen för ännu snabbare pengar. @Lånforum.se
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Om ni låter mig ha kvar tråden kommer jag uppdatera här. Synd att vissa har förutfattade meningar angående detta men börjar man inte leta brett och förstå att det går att tjäna pengar, och mycket pengar genom andra saker än jobb 7-16 så får väl de personerna skylla sig själva. Jag visste inget om detta för 2 år sen men har blivit besatt i det. Bättre vara besatt i detta än besatt i spel? Och bli duktig på detta. Och
Hade varit extremt skeptisk till att hoppa på detta. Meningar som "VI har fördel över marknaden" och "man kan få upp till 400 000 dollar så man behöver inte ens eget kapital" då ringer scam klockan. :polis:


Hade faktiskt tänkt att starta en tråd om ett svensk företag som sysslar med liknande detta, om någon känner till upplägget. En jag känner blev uppringd och erbjuden 100 000 dollar att trada med, och undrade om jag tyckte detta lät bra. Bolaget var helt legit i Sverige, med redovisad omsättning och allt. Fann personerna på Facebook.

Gillar att gräva i sånt här, och i just det fallet tror jag man hamnar i en utbildningsloop. 10 000 kr per månad kostade utbildningen, och man behövde klara ett test. Jag antar man aldrig kommer klara testet och bara blir mjölkad på månadskostnaden...

Den som har en fördel mot marknaden kommer aldrig att dela den. Om hen gör det slutar det bli en fördel inom kort.
Kolla ftmo instagram, facebook, trustpilot. Sen kan du återkomma.
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Grattis, snygga vinster. får det till strax över 3400 dollar i vinst på en dag.

Önskar dig lycka till med tråden, inte lika intresserad av kontohistoriken som andra, ser mer fram emot att följa hur det går för framtida signalerna, men kommer granska den ett tag först och själv bokföra vad du har för ROI i dom signalerna. (Ta det inte som att jag är skeptiskt, jag är bara väldigt försiktig)

Med spelberoende under flera så (som jag tagit tag i och är avslutat) så är jag väldigt försiktig till att påbörja med något nytt som kan resultera i beroende/eller att jag förlorar större summor.

Är lite påläst kring trading och vet att dom som är duktiga kan göra bra med pengar, men har knappt provat och det var flera år sen.

Vilken info är det du kommer lägga fram i en signal? Antar att om man ska följa med så behöver man: valutapar, limited entry order, stoploss, leverage, limited exit order.
Vad kör du 1-5% av kassan eller anna modell och vad ligger trading fees på?

Du får nog lägga ut en guide också på exakt hur man kommer igång då många här inte är vana forexanvändare. Antar att du inte behöver lära ut tradingview, indikatorer osv eftersom signalerna kommer färdigt i tråden.
Kommer vara buylimit eller sell limit order. Kommer senare starta en telegram grupp med VIP medlemmar. Vill bara visa här först att det verkligen funkar. Entry, SL, och TP . Yes riskerar alltid 1% av kassan och RR ligger på 1:2-1:6
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 364
Mottagna reaktioner
715
Poäng
677
Följer.
Men vad har du för tips till någon som är heeeelt novis inom ämnet och inte alls förstår vad ”valutapar, limited entry order, stoploss, leverage, limited exit order” osv betyder? Det är ju kinesiska för mig. Hur sätter man sig in i detta och hur lär man sig? Var började du?
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Kommer vara buylimit eller sell limit order. Kommer senare starta en telegram grupp med VIP medlemmar. Vill bara visa här först att det verkligen funkar. Entry, SL, och TP . Yes riskerar alltid 1% av kassan och RR ligger på 1:2-1:6
Du säger att man genom att göra utmaningar kan få upp till 400 000 dolar och man kan starta utan ha eget kapital. Men du säger inte att man måste betala för att kunna göra dessa utmaningar. Sen är frågan om man ens kan klara dessa utmaningar.
Om du nu tjänar 3-10 000 kr per dag. Varför vill du då starta grupp med personer som kommer betala avgift till dig för att du ska ge dem signaler eller vad det nu är. Varför behöver du de små pengar när du tjänar så mycket?
Jag vet vad du försöker göra. Vet en person som gör liknande sak som du... Om det ändå var så enkelt så skulle alla göra så och bli rika...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp