• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Viggeloo tjänar stora pengar

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Klarar mig :p

Gör du dessa signaler själv? Vad baserar du dom på?

Har rätt stor kunskap om teknisk analys så inga problem att vara teknisk kring det till mig.

Tittar jag tillbaka lite i dina inlägg så söker du skuldsanering men fick avslag.

Anledningen varför jag ställer frågor är för detta forum innehåller väldigt många människor som har problem med ekonomin.

Att sälja köp/sälj signaler är inget nytt , tradingkurser osv.
Yes sökte skuldsanering men fick avslag. Slutade ta lån o spela maj 2022. Det var lite innan dess jag funderade på vag kunde göra med mitt liv för att förändra det. Har 3 barn är 32 år gått på universitet utomlands 4 år 2012-2015. Min mentor är från Ungern vi träffades på skolan där. Kommer snart söka skuldsanering igen. Hade varit skönt att få det fast får jag inte det så be it kommer förmodligen betala alla skulderna ganska snabbt ändå. Fast hade gärna köpt en lambo för pengarna inom 3 år istället :facejoy::folded:
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Tradingen har delvis hjälpt mig komma ur spelandet. Är beroende av detta nu istället kan man säga. Det som är bra är att det genererar pengar och inte tar pengar ifrån en.
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 762
Mottagna reaktioner
1 905
Poäng
1 217
Fick ett konto med 100 000 dollar att trejda för samt att jag fick tillbaka 6000 kr för jag klarade challengen. Nu får de 20% av mina vinster.
Ok. Här kommer fler frågor.

Har du tagit ut några pengar?

Varifrån kommer strategierna?
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
1. Yes det har jag
2. Min mentor är från Ungern vi träffades på skolan där, skrev jag i tidigare inlägg. Han har lärt mig. Var han har lärt sig vet jag inte men har betalt pengar för hans tid att lära mig.
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 762
Mottagna reaktioner
1 905
Poäng
1 217
1. Yes det har jag
2. Min mentor är från Ungern vi träffades på skolan där, skrev jag i tidigare inlägg. Han har lärt mig. Var han har lärt sig vet jag inte men har betalt pengar för hans tid att lära mig.
Men utan utbildning av "mentorn" så blir det ju inte alls samma utväxling? Vad betalade du mentorn för utbildningen?

Något som poppar upp i huvudet är att 9 av 10 traders inom teknisk analys, som jag antar detta är, förlorar pengar över tid.

Det här verkar även vara med extrem belåning, vilket gör risken ännu större.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Ditt trejdande lär inte öka förutsättningarna för att få en skuldsanering beviljad.
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Men utan utbildning av "mentorn" så blir det ju inte alls samma utväxling? Vad betalade du mentorn för utbildningen?

Något som poppar upp i huvudet är att 9 av 10 traders inom teknisk analys, som jag antar detta är, förlorar pengar över tid.

Det här verkar även vara med extrem belåning, vilket gör risken ännu större.
Att ha en mentor ökar chanserna att bli duktig. Mycket finns på youtube men inte i samma utsträckning och där visar man endast "ytan". Ingen lär ut saker gratis till folk såklart. Betalade ca 10 k men p.g.a att jag känner honom. Många tar ca 300-500 dollar i timmen sen vet man ju inte om de e bra på det de gör.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp