• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Varning för smscash & paycash..!!

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Gjorde misstaget att ansöka om ett lån hos dom förra året fick avslag förstås. Men efter några dagar så kom krav på avgiften, jag struntade i att betala . Då kom krav från inkasso med och hot om Kf så jag kände att jag var tvungen att betala så akta er för dessa.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

xrap

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Mars 2013
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Men min ansökan gick inte ens igenom.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Gjorde du ansökan nyligen? Hur ska du göra tänker du betala eller vänta?
 

xrap

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Mars 2013
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag gjorde det för en vecka sedan, pratade med Konsumentverket och dem berättade att jag borde skriva på fakturan att jag bestrider det och att inget avtal finns osv. Sedan skulle jag posta det till deras adress som finns på fakturan. Har försökt få tag på denna Mattias utan att lyckas.

Problemet är att jag försökte söka men när jag tryckte på skicka ansökan så kom det upp ett fel har inträffat var vänlig försök senare. Ändå så kom det en faktura:(
 

Karlsson123

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
6 Mars 2013
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hur går det här egentligen? Paycash är riktigt skumma. Jag betalade den där nedrans ansökningsavgiften i tid men fick ändå en påminnelsefaktura. De svarar inte på mail och är i princip omöjliga att få tag på i telefon.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp