• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Vad tror ni om mina möjligheter?

T-bag

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
18 Januari 2022
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
Tack. Bästa erbjudandet var faktiskt SEB på 350 k på 8 % ränta. Sökte aldrig via banken jag hade redan. Räntan där fick jag runt 5 % förra året ( Ica banken ) annars dök bank norweigen upp, nstart, brocc och Thorn. Inte många alternativ som jag trodde. Kan att ha med belåningsgrad att göra. Sänkte från 350 först till 150 sen 115 k. Lösenkrav försvann direkt då. Men ska ändå betala av idioti lån och tänka ekonomiskt framåt.
Åh okej, men varför sänkte du beloppet istället för att köra på SEB? 8% ränta i dessa tider är ändå bra.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 364
Mottagna reaktioner
715
Poäng
677
Grattis till erbjudandet! Fick du många olika förslag och till vilka räntor?
Hur mycket sänkte du beloppet?

Hoppas det går vägen med SEB!
Sök på hela beloppet först och sänk sedan om du inte får det önskade beloppet, vilket jag tror att du kommer få. 425k blir nog inga problem. Är många banker som har över 350.000 som maxbelopp.
 

Kalle0980

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
4 Juni 2023
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
1
Poäng
11
Åh okej, men varför sänkte du beloppet istället för att köra på SEB? 8% ränta i dessa tider är ändå bra.
Jag tog SEB men till ett lägre belopp. Dem krävde lösenkrav på 350 k men behövde lite mer så samlar dem viktigaste. Testar att höja mitt Ica lån nästa år förmodligen. Det bästa är nog att ha en kredit synlig.
 

T-bag

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
18 Januari 2022
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
Jag tog SEB men till ett lägre belopp. Dem krävde lösenkrav på 350 k men behövde lite mer så samlar dem viktigaste. Testar att höja mitt Ica lån nästa år förmodligen. Det bästa är nog att ha en kredit synlig.
Jag förstår, skönt ändå! Lycka till tills nästa år då.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp