• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

UC vid privatleasing

Nicke7

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
9 Juni 2023
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej

Jag undrar om någon av er har erfarenhet av bilfinansieringsbolagen & vilken som brukar va minst hårda av aktörerna som använder UC?

Har leasat bil fram till april & tittat på olika alternativ efteråt, ansökte för att leasa en annan ny bil en månad efter jag lämnade tillbaka förra bilen men fick avslag via DnB då de ville ha med medlåntagare. Undrar nu ifall någon av de andra aktörerna är något enklare att få leasing via?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pdeswe

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
4 Februari 2019
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Hej

Jag undrar om någon av er har erfarenhet av bilfinansieringsbolagen & vilken som brukar va minst hårda av aktörerna som använder UC?

Har leasat bil fram till april & tittat på olika alternativ efteråt, ansökte för att leasa en annan ny bil en månad efter jag lämnade tillbaka förra bilen men fick avslag via DnB då de ville ha med medlåntagare. Undrar nu ifall någon av de andra aktörerna är något enklare att få leasing via?
Hej, för info. Har precis privatleasat en bil ifrån Möllerbil (Audi) (dvs. Volkswagenfinans), de tar upplysning ifrån Dun & Bradstreet (tidigare Bisnode).
// Pat
 

Kontroll

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
30 Juni 2021
Meddelanden
106
Mottagna reaktioner
20
Poäng
112
Hej

Jag undrar om någon av er har erfarenhet av bilfinansieringsbolagen & vilken som brukar va minst hårda av aktörerna som använder UC?

Har leasat bil fram till april & tittat på olika alternativ efteråt, ansökte för att leasa en annan ny bil en månad efter jag lämnade tillbaka förra bilen men fick avslag via DnB då de ville ha med medlåntagare. Undrar nu ifall någon av de andra aktörerna är något enklare att få leasing via?
Vad hade du för förutsättningar?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp