• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Trustbuddys inkasso?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
inkasso

Ja, jag vill också gärna veta. Har väntat sedan i oktober på att de ska skicka lån nummer två vidare till inkasso (de har påstått diverse gånger att de gjort det, men inget har hänt). På sista tiden har de sagt att de skickat vidare men inte kunnat saga vad inkassobolaget heter. Så VKC alltså? Hittar bara ett norskt bolag med det namnet...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
intrum justitia 3PDC Ab heter deras inkasso
 

ami

Viktig medlem
Poäng: 127
Blev medlem
8 April 2013
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
35
Poäng
127
Ja, jag vill också gärna veta. Har väntat sedan i oktober på att de ska skicka lån nummer två vidare till inkasso (de har påstått diverse gånger att de gjort det, men inget har hänt). På sista tiden har de sagt att de skickat vidare men inte kunnat saga vad inkassobolaget heter. Så VKC alltså? Hittar bara ett norskt bolag med det namnet...

Har inte fått ngt kravbrev ännu men sände att mail och har inte fått svar,tänkte ringa nästa vecka om jag ej får ngt svar.

TRustbuddy skrev detta till mig för ett par dagar sedan.

Tyvärr måste jag meddela att det är inte vi som bestämmer hur avbetalningen kommer se ut.
Du får tala med inkassobolaget själv och se vad ni kan komma överens om.
Telefonnummer till VKC är (+47) 66 90 40 60 (så slår du 004766904060 på din telefon när du ska ringa)
Med vänliga hälsningar/kind regards

TrustBuddy AB
Kajsa - TrustBuddy Kundsupport

Wallingatan 12
SE 111 60 Stockholm

Phone: +46(0) 8 562 596 00
@-mail: [email protected]
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
mitt gick till inkasso i januari och då gick det till intrum justitia 3PDC,har avbetalning där nu. De måste ha bytt sedan Januari isf.
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
De måste ha ändrat då
Jag har Intrum och haft en tid tillbaka
Lite svåra..måste betala 2000 kr för det är det minsta belopp de godkänner

Men..jag har lyckats få ner det ett tag till 1000 men det satt långt inne
 

ami

Viktig medlem
Poäng: 127
Blev medlem
8 April 2013
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
35
Poäng
127
Hej! Hör gärna av dig hur det gick, resonerade likadant som du.

Hej,ringde nyss VKC och fick en avbetalningsplan på 1000 kr i månaden de slog ihop mina lån på 4500+4500kr och de sänder inbetalningskort via mail så slipper post. Handläggaren var mkt trevlig eller så fatta jag inte om han sa ngt drygt för han tala norska. :)
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej,ringde nyss VKC och fick en avbetalningsplan på 1000 kr i månaden de slog ihop mina lån på 4500+4500kr och de sänder inbetalningskort via mail så slipper post. Handläggaren var mkt trevlig eller så fatta jag inte om han sa ngt drygt för han tala norska. :)

Vad står VKC för?
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Trustbuddys inkasso verkar ok alltså
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp