• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Trustbuddy kampanj

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Både Axcept och Lånalåna har eget inkasso och du kan få jättebra avbetalningsplaner hos båda jag betalar 300/månad hos dem på mina lån på 10 månader har du inte funderat på det alternativet?

Jag har mailat båda minst 2 ggr var men aldrig fått något svar, fast då gällde det om man kunde få delbetalningar. Vill helst inte ringa då jag tycker det känns så förnedrande :-/. Men man kankse ska prova ändå..? Fast nu så har jag ju fått dessa 10000:- utbetalda redan, men å andra sidan har jag jag fler lån som jag skulle kunna lösa in som jag förlänger, och som är dyrare än TB..

Tack för tipset, ska nog kolla med dom igen. Men det måste väl gå till inkasso innan de kan svara på vad jag kan få betala?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag ringde båda och bad om avbetalningsplan förklarade att jag ville bli av med lånet till en för mig rimlig kostnad. Tycker inte heller om att ringa i sådana ärenden men jag gjorde det och de är jättetrevliga att prata med. Lånalåna har även beviljat mig betalningsfri månad när jag haft det jobbigt.
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Jag ringde båda och bad om avbetalningsplan förklarade att jag ville bli av med lånet till en för mig rimlig kostnad. Tycker inte heller om att ringa i sådana ärenden men jag gjorde det och de är jättetrevliga att prata med. Lånalåna har även beviljat mig betalningsfri månad när jag haft det jobbigt.

Tusen tack för ditt svar, då ska jag prova och se vad dom säger!
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Rätt löjligt att man får massa mail och sms om att ta nya lån och få erbjudande om 2 X 5000:- när man redan har 2 lån man haft problem med och som är kvar. Noll koll!
 

Big

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 Oktober 2012
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Man kan låna 5000 ggr 2. Ni som behöver det.
 

Big

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 Oktober 2012
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Verkar så, men fick ingen sms om det. Skulle ansöka 5000, men gjorde 2 ggr så det gick.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp