• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Trustbuddy.com - Nytt sätt att låna?

Brullen

Viktig medlem
Poäng: 127
Blev medlem
18 Februari 2012
Meddelanden
95
Mottagna reaktioner
34
Poäng
127
funkar det eller funkar det inte. De flesta på ett annat stort forum sågar trustbuddy totalt. Allt är en enda stor röra. När kommer ens pengar när kommer fakturan, varför finns inte det någon historik på din sida hos trustbuddy? någon mer som har problem med detta?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag har bara positivt att säga om Trustbuddy. Om man söker på vardagar, när de har öppet, har man besked inom några minuter. Överföringen tar ibland några timmar, ibland en dag. Jag har märkt att om man söker en förmiddag har man pengarna på eftermiddagen (jag har Swedbank) och söker man senare på eftermiddagen kommer pengarna in dagen efter på förmiddagen. När man loggar in på sin sida på Trustbuddy står det vilka lån man har och när man ska betala tillbaka eller senast betala in förlängningsavgift. Mail går också ut ca 10 dagar innan man ska betala med information om återbetalningen. De skickar också mail om det så man får god information om återbetalning. Allt sker via mail så inga pappersfakturor vilket jag personligen tycker är bra för miljön men det är kanske en smaksak. Jag tycker även att de är snabba på att svara på mail och deras sida ger även all information som man kan behöva veta.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Trustbuddy är ju bäst av alla! Helt gratis ju...har använt dom över ett halvår...säkert 30 lån har ja tagit men betalt tillbaka alla utom ett inom 14 dagar och sluppit avgifterna. Ibland, ganska ofta kan man låna upp till 10000kr....inga sms-avgifter el liknande. I 9 fall av 10 har du pengarna samma dag om du söker och blir beviljad innan 1330..dom har haft problem med sin bank en gång på ett halvår så lånet kom ett dygn för sent. Går att ha flera lån samtidigt...typ du kan låna 2000 idag, 2000 imorrn och 1000 i övermorgon...Vad mer lan man begära??
 

Brullen

Viktig medlem
Poäng: 127
Blev medlem
18 Februari 2012
Meddelanden
95
Mottagna reaktioner
34
Poäng
127
hmm underligt att det bara är gäster som skriver någon registrerad medlem som har några åsikter?
 

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
397
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
Kanon

Har haft dem i ca 2 år
Fungerar bra med sms och epost avi. Är man sen kommer en påminnelse i god tid. Hade dock barnsjukdomar i början men de är så gott som borta.
En av de bästa, billigaste aktören
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
sms med hot om kronofogden

Varför dessa hot om kronofogden? Går det inte till inkasso först??
 

jepjep123

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 Mars 2012
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Fått sms från Trustbuddy att imorgon den 28e kan man ansöka om 5000kr x 2.

Men ifall jag har 5000kr i lån hos dom sen två veckor tillbaka, kan man ansöka om det där extra 5000kr ?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Japp, det kan du göra. När de har erbjudande om 2 x 5000 kronor kan du ansöka om lån på upp till totalt 10000 kronor. Har du redan 5000 kan du ansöka om 5000 till. De tar upplysning via creditsafe.
 

jepjep123

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 Mars 2012
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
japp, tydligen fungerade det att låna 5000kr till fast jag har 5000kr sen innan.

Gillar Trustbuddy mer o mer.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp