• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Trustbuddy.com - Nytt sätt att låna?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Trustbuddy meddelade mig 3 dagar innan mitt lån förfaller att jag måste betala tillbaka hela beloppet på 5900 kr då jag förlängt det 5 ggr och det är max! Visste nån om detta och kan de göra så?? Några dagar innan detta fick jag mail att jag kunde förlänga lånet??
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Innan jag lånade frågade jag o fick då till svar att max var 5 ggr. Men vet inte om det står i avtalet något om detta.
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Trustbuddy meddelade mig 3 dagar innan mitt lån förfaller att jag måste betala tillbaka hela beloppet på 5900 kr då jag förlängt det 5 ggr och det är max! Visste nån om detta och kan de göra så?? Några dagar innan detta fick jag mail att jag kunde förlänga lånet??

Tror inte det står nånstans men nån gång behöver man ju betala tillbaka
För annars har man ju betalat mer i avgifter än man har i lån
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Har haft dem i ca 2 år
Fungerar bra med sms och epost avi. Är man sen kommer en påminnelse i god tid. Hade dock barnsjukdomar i början men de är så gott som borta.
En av de bästa, billigaste aktören

Har du betalt tillbaka lånet i sin helhet och sen fått låna igen? Jag fick idag reda på att inom 10 dagar måstr jag betala tillbaka 10000kr då det löpt under 5 förlängningar??
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
nån som blivit nekad hos trustbuddy? på deras villkor står att man inte får ha några registrerade skulder. Jag är orolig att jag måste betala in 10000 kr nu inom 2 veckor och sen inte få låna igen.. Nån som vet vad de har för inkassobolag?
 

krakelspektakel

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
16 December 2011
Meddelanden
524
Mottagna reaktioner
79
Poäng
247
Att det är max 5 förlängningar står klart och tydligt i lånevillkoren. Ni läste väl dessa innan ni godkände dem när ni lånade?
 

niclin

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
20 September 2011
Meddelanden
207
Mottagna reaktioner
9
Poäng
52
Får man låna igen efter att ha betalt tillbaka? Tacksam för svar!
 

krakelspektakel

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
16 December 2011
Meddelanden
524
Mottagna reaktioner
79
Poäng
247
Jag har aldrig haft några problem att få låna igen efter att ha betalt lånet, efter 5 förlängningar. Så förlängningar verkar inte påverka möjligheten att få nya lån.
Har dock alltid betalat i tid.
 

niclin

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
20 September 2011
Meddelanden
207
Mottagna reaktioner
9
Poäng
52
Ok, nån som har avbetalning hos dom? Det är ju det bästa alternativet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp