• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om privatlån hos Santander

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
914
Mottagna reaktioner
351
Poäng
497
Hade du en UC-risk på 85% (!!) och beviljades ett lån på 130.000?
Det är faktiskt helt sinnessjukt. Hur är det ens möjligt?

Japp jag blev lika chokad jag. Jag har varit med i lånekarusellen i många år så jag hade inte förväntat mig något så blev sjukt chokad och trodde inte det var sant. Han från Sambla som ringde sa också att jag hade 85% i riskscore så han ville jag skulle teckna försäkringen via dom.. såklart! Blev nekad 10k hos Farilo men godkänd med RUTTNA förutsättningar hos Santander för 130k.
 
H

Hannis

Gäst
Poäng: 0
Jag har fått godkänt lån och signerat via Bank-id. Fått mail att pengarna utbetalas inom 3 dagar. Är allting då klart? Alltså, jag kan vara helt säker på att jag kommer få pengarna?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Med största sannolikhet kan du känna dig trygg. Inte läst här på forumet att Santander klyddat för någon.
 

Krille77

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
21 September 2016
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Förstår inte hur jag kunde beviljas via Lendo.

Har ca 350 000 i årsinkomst. Synliga lån via UC på 750 000kr och 35FF varav 20st är senaste fyra månaderna.

Men ibland ska man ha tur. Sommaren och hösten är räddad! Hade fått betalningsanmärkning om jag inte hade betalat in idag. Pengar jag inte hade utan detta.
 
L

Lån...

Gäst
Poäng: 0
märkligt när vissa kan logga in på Mina sidor jag sökte lån vis lendo igår 12.25 och godkände med BankID men kan inte se att lånet är upplagt hos santander men fått Mail igår att det var beviljat 1-3 dagar
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
914
Mottagna reaktioner
351
Poäng
497
Förstår inte hur jag kunde beviljas via Lendo.

Har ca 350 000 i årsinkomst. Synliga lån via UC på 750 000kr och 35FF varav 20st är senaste fyra månaderna.

Men ibland ska man ha tur. Sommaren och hösten är räddad! Hade fått betalningsanmärkning om jag inte hade betalat in idag. Pengar jag inte hade utan detta.

Grattis då var dom lika generösa mot dig :) Helt otroligt dom beviljar med sådana förutsättningar men man ska ju inte klaga för det var ju det man hoppades på. Santander känns som nya BN som sagt.
 

ollelop

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
4 April 2012
Meddelanden
395
Mottagna reaktioner
181
Poäng
367
Ojj!! Nu man ska passa på medans det är sommarjobbare där

Förstår inte hur jag kunde beviljas via Lendo.

Har ca 350 000 i årsinkomst. Synliga lån via UC på 750 000kr och 35FF varav 20st är senaste fyra månaderna.

Men ibland ska man ha tur. Sommaren och hösten är räddad! Hade fått betalningsanmärkning om jag inte hade betalat in idag. Pengar jag inte hade utan detta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp