• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ensamdepp

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
14 December 2020
Meddelanden
72
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Gjorde en ansökan hos Holm. Så ändrades startsidan till ”återbetalningsplan” eller något liknande. Sen gick jag in på appen igen och då är sidan ”ansök om kredit tillbaka.”

Inte fått något besked om avslag eller beviljad. Ska man skicka in en till ansökan eller vänta på att de hör av sig? Varit godkänd på 5k tidigare, betalat av den. Sen ansökt och nekad senaste tiden.
 
B

Bongen

Gäst
Poäng: 0
Gjorde en ansökan hos Holm. Så ändrades startsidan till ”återbetalningsplan” eller något liknande. Sen gick jag in på appen igen och då är sidan ”ansök om kredit tillbaka.”

Inte fått något besked om avslag eller beviljad. Ska man skicka in en till ansökan eller vänta på att de hör av sig? Varit godkänd på 5k tidigare, betalat av den. Sen ansökt och nekad senaste tiden.
Precis samma som för mig nyss, kan ansöka om kredit varje gång jag loggar in men får varken godkänt eller avslag!
 

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
535
Mottagna reaktioner
407
Poäng
527
Ja verkligen , det går aldrig att skriva eller säga nånstans att du ska ta lån för och betala lån ! Rule nr 1 .
Ändå marknadsför sig alla banker att samla dina lån och få lägre månadskostnad !
jag börjar avsky bankerna i Sverige…
Deras jävla algoritmer som säger att ”den här personen är långt skuldsatt över sin inkomst, det blir avslag, välkommen när du har betalat ner typ 200k”
 

ensamdepp

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
14 December 2020
Meddelanden
72
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Står såhär efter ansökan, inget besked.
 

Bilagor

  • F3301478-1EE2-4D01-BA82-27066A50B5AF.png
    F3301478-1EE2-4D01-BA82-27066A50B5AF.png
    712 KB · Visningar: 90
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp