• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Gud vad bra. Hos mig är det ännu inga nyheter. Funkar fortfarande inte. Har både ringt och mejlat och de säger att it supporten ska undersöka.
Hur långt tid tog det för dig ?

Fick först svar om att de hade problem med appen (i början kom jag inte in alls efter att ha signerat avtalet), sen fick jag svar att det var fixat och jag borde komma in, men då stod det att ansökan var avslagen (detta var igår, jag gjorde ansökan i förrgår kväll). Fick nu svar på förmiddagen om att de hade nollat ansökningen och att jag borde kunna göra om den utan problem nu, och det gick bra. Hoppas det löser sig för dig också!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Ursäkta flera updates men tänkte ifall någon annan också undrar: autogiro dras 25:e i månaden.
 

Lollo123

V.I.P
Poäng: 377
Blev medlem
3 Juni 2020
Meddelanden
503
Mottagna reaktioner
180
Poäng
377
Fick först svar om att de hade problem med appen (i början kom jag inte in alls efter att ha signerat avtalet), sen fick jag svar att det var fixat och jag borde komma in, men då stod det att ansökan var avslagen (detta var igår, jag gjorde ansökan i förrgår kväll). Fick nu svar på förmiddagen om att de hade nollat ansökningen och att jag borde kunna göra om den utan problem nu, och det gick bra. Hoppas det löser sig för dig också!


Aha. Exakt som för mig. Nu är det att det ej går att koppla bank id till appen. Får se om de löser det för mig också.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
309
Poäng
577
Samma här står o snurrar bara när jag ska logga in i appen med mobilt bankid
 

Nikke55

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
10 Februari 2020
Meddelanden
114
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Står bara och snurrar när jag försöker lägga in kortet i betalo. Skrev till deras support och de sa att det inte skulle vara några problem då mitt kort är aktiverat och klart. Har provat skrill och neteller och funkar ej där heller. Funkar inte på någon sida att handla. Så vet ej vad som hänt. PayPal kunde jag lägga till kortet i och de drog 15 kr men ej hänt något mer än så. Betalo sa att de skulle försöka läsa det från deras sida men att de egentligen inte stödjer dessa typer av kort. Som vanligt så vet inte support någonting och ger olika svar beroende på vem som svarar
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Står bara och snurrar när jag försöker lägga in kortet i betalo. Skrev till deras support och de sa att det inte skulle vara några problem då mitt kort är aktiverat och klart. Har provat skrill och neteller och funkar ej där heller. Funkar inte på någon sida att handla. Så vet ej vad som hänt. PayPal kunde jag lägga till kortet i och de drog 15 kr men ej hänt något mer än så. Betalo sa att de skulle försöka läsa det från deras sida men att de egentligen inte stödjer dessa typer av kort. Som vanligt så vet inte support någonting och ger olika svar beroende på vem som svarar

Märkligt, jag kunde lägga in mitt kort utan problem. Står nu "In process" och pengarna har dragits ifrån Holm-appen.
 

Lavendel

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
29 December 2016
Meddelanden
186
Mottagna reaktioner
60
Poäng
197
Någon mer som har bekymmer med IPhone ? Kan skriva in personnummer men sedan kommer jag inte vidare med BankID alls det står något typ att det inte finns något BankID med det personnummer jag angett på min enhet . Jag har inte angett fel
 

tigrano

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
29 April 2020
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Någon mer som har bekymmer med IPhone ? Kan skriva in personnummer men sedan kommer jag inte vidare med BankID alls det står något typ att det inte finns något BankID med det personnummer jag angett på min enhet . Jag har inte angett fel
Jag har samma problem med iPhone att bank id inte hittar mitt personnummer :/
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp