• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 815
Mottagna reaktioner
2 663
Poäng
1 857
Jag fick 10.000kr kredit, nu dock i väntan på svar från deras support då jag efter att ha valt 12 månader och signerat avtalet fick en kraschad app som nu inte vill logga in mig helt och hållet, vettefan.

12 månader var kring 1000kr i månaden, 24 månader kring 500-600kr om jag minns rätt.
ja runt 1000 kr månad tror jag med det var på 12 mån , testat att ladda ner appen igen ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
ja runt 1000 kr månad tror jag med det var på 12 mån , testat att ladda ner appen igen ?

Japp, avinstallerade och sen igen på nytt. Loggar in med BankID och kommer bara till en helt vit sida, swipear jag åt höger kommer jag tillbaka till inloggning. Får väl testa imorgon eller se vad det svarar på mitt mail.
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 815
Mottagna reaktioner
2 663
Poäng
1 857
Japp, avinstallerade och sen igen på nytt. Loggar in med BankID och kommer bara till en helt vit sida, swipear jag åt höger kommer jag tillbaka till inloggning. Får väl testa imorgon eller se vad det svarar på mitt mail.
Jättekonstigt , hmm kan inte vara att du behöver rensa cookies på mobilen ?
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Jättekonstigt , hmm kan inte vara att du behöver rensa cookies på mobilen ?

Osäker. Såg nu att jag inte hade senaste iOS installerat så jag ska testa det och se om något ändras. Jag signerade ju iallafall så hoppas allt blev klart :thinking: 10.000kr med creditsafe på en avbetalning av 1000kr i månaden hade varit underbart.. Skulle ta bort 3-4 andra lån och minska månadskostnad med 2000-3000kr. :D
 
H

Hopp

Gäst
Poäng: 0
Någon som vet hur lång tid det tar att få kortet att fungera. Fick beviljad kredit och signerade avtal och nu står det systemet genererar kort.
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 815
Mottagna reaktioner
2 663
Poäng
1 857
Någon som vet hur lång tid det tar att få kortet att fungera. Fick beviljad kredit och signerade avtal och nu står det systemet genererar kort.
Min sambos kort blev aktivt direkt Stod det på skärmen och 10 000 kr tillgängligt ... och det gick att använda med direkt
 

Mummht1

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
6 November 2019
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
38
Poäng
137
Funderar på om det blir problem att betala tillbaka med Trustly som de använder, om man spärrat sig där? Om de då skickar vanlig faktura?
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
2 Paypal konton och insättning på Videoslots, sen uttag till bankkontot funka klockrent. Allt som allt ca 5 minuter.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp