• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 940
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
När den väl dykt upp Ja. Men för alla som är oroliga här och inte hamnat i det läget. Bestrid oavsett Kfm eller tingsrätt. Se till att han kommer till det läget. Då är ni skyddade från tredskodomar. Han har ingt att komma med. Påhittade skulder, villkor och ocker räntor. Dessutom fälld för bedrägeri tidigare. Se till kontakta media. Ge honom en match

Ett bestridande skyddar ju inte från någon tredskodom?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trent

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
21 Juli 2024
Meddelanden
73
Mottagna reaktioner
24
Poäng
101
Han är storbedragare och ska behandlas därefter. Läs: bakom lås och bom samt med utfärdat näringsförbud för lång tid. Den skada den här personen åsamkar individer ska han ha ett långt straff för. Men alla som drabbas måste stå upp och bidra till att han faller på eget grepp
Håller med. Han kostar både privatpersoner och samhället pengar, tid, kraft och hälsa. Är helt sjukt att det kan fortgå.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 940
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Jag tror möjligen att kfm hanterar nya bf från honom enl en specialbestämmelse som innebär att dom anses bestridna direkt, så de skickas inte ens ut föreläggande till svarande.
 

Happy2

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
30 Juni 2022
Meddelanden
95
Mottagna reaktioner
16
Poäng
62
Jag tror möjligen att kfm hanterar nya bf från honom enl en specialbestämmelse som innebär att dom anses bestridna direkt, så de skickas inte ens ut föreläggande till svarande.
Det visar ju på att kfm anser att detta är bedrägligt och stor skojeri
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 666
Mottagna reaktioner
1 045
Poäng
867
Jag tror möjligen att kfm hanterar nya bf från honom enl en specialbestämmelse som innebär att dom anses bestridna direkt, så de skickas inte ens ut föreläggande till svarande.
Lasseman, vet du om alla tredskodomar syns hos Upplysningscentralen?
 

Happy2

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
30 Juni 2022
Meddelanden
95
Mottagna reaktioner
16
Poäng
62
Lasseman, vet du om alla tredskodomar syns hos Upplysningscentralen?
Jag vill tacka dig för ditt goda exempel som klargjorde hur hans tillvägagångssätt är. Han tror han smart kan räkna ut tillvägagångssättet. Men nu är han blottad. Klurigt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp