• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 042
Mottagna reaktioner
13 777
Poäng
9 547
Man undrar ju lite hur han väljer sina offer var skuldsaneringar han ska överklaga. Han måste ju ha något system om det nu inte är bara "kunder" till honom att tar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Rosé

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
69
Poäng
197
& du erkände hans skuld/fodran som korrekt?
Nej, jag bestred hans fordran och skrev till tingsrätten att jag verken känner till personen eller hans företags. Sen så svarade han inte tingsrätten i tid och jag fick rätt.

Det var under tiden han blev fälld i tingsrätten och fick 4 års fängelse så jag tror han hade viktigare saker att tänka på.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Är det någon som har varit med om att Adam överklagat deras beslutade skuldsanering? Med eller utan giltig anledning men i hopp om att få hamna i betalplanen.
Det är 233 sidor här jag orkar inte riktigt läsa allting och är nedslagen som sjutton idag. Greppar efter alla möjliga halmstrån.
Har han överklagat ?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 042
Mottagna reaktioner
13 777
Poäng
9 547
Har han överklagat ?

Ingen aning vem det är.
En borgenär överklagade sista dagen.
Jag får nog reda på det i Kivra på fredag eller måndag innan det får man sväva i ovisshet.

Detta är ju direkt min framtid som står på spel så har fått ta mina tabletter både mot hjärtklappning och ångest. Mår naturligtvis allt annat än bra just nu.

Otroligt tungt i synnerhet när det är sista dagen och man oroat sig över det i snart ett år. Trodde jag skulle svimma när jag såg mailet.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Ingen aning vem det är.
En borgenär överklagade sista dagen.
Jag får nog reda på det i Kivra på fredag eller måndag innan det får man sväva i ovisshet.

Detta är ju direkt min framtid som står på spel så har fått ta mina tabletter både mot hjärtklappning och ångest. Mår naturligtvis allt annat än bra just nu.

Otroligt tungt i synnerhet när det är sista dagen och man oroat sig över det i snart ett år. Trodde jag skulle svimma när jag såg mailet.
Så vidrigt, verkligen ledsen för din skull.
En tröst är att det väldigt sällan blir till borgenärens fördel om inget nytt exceptionellt framkommit.
Tänker på dig. ❤️
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 907
Mottagna reaktioner
1 089
Poäng
867
Ingen aning vem det är.
En borgenär överklagade sista dagen.
Jag får nog reda på det i Kivra på fredag eller måndag innan det får man sväva i ovisshet.

Detta är ju direkt min framtid som står på spel så har fått ta mina tabletter både mot hjärtklappning och ångest. Mår naturligtvis allt annat än bra just nu.

Otroligt tungt i synnerhet när det är sista dagen och man oroat sig över det i snart ett år. Trodde jag skulle svimma när jag såg mailet.
Utan att veta men jag tror nog ändå du kan känna lugnet kring din sanering. Det ska nog mkt till att det i detta skedet skulle bli avslag helt plötsligt. Den är ju redan beviljad/beslutad trots allt. Det tar bara lite längre tid innan den vinner laga kraft. Som @Ny2018 skriver så ska det ha kommit fram något väldigt exceptionellt som kullkastar allt och det tror jag inte faktiskt. Jag uppfattar dej som ärlig o att du tagit med allt du kan o vet.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 938
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Så vidrigt, verkligen ledsen för din skull.
En tröst är att det väldigt sällan blir till borgenärens fördel om inget nytt exceptionellt framkommit.
Tänker på dig. ❤️
Nja, när det är en korrekt skuld som missat är det tvärtom, blir typ alltid till borgenären fördel, att skulden tas med efter återförvisning
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 042
Mottagna reaktioner
13 777
Poäng
9 547
Ni ska veta att han har breddat sig rejält, han har nu uppemot 20 bolag som han gör diverse kreativa upplägg gentemot folk runt om i landet.
• ARS Enterprise
• AEAS AB
• C Information AB
• C Info Ltd
• SVEA Finans Ltd

Sen har han en rad utländska också.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp