• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips på extrajobb

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pederlarsson

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
6 Juli 2023
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
11
Poäng
52
Jag kör på en annan som jag tycker är bättre än ovan skicka PM om ni vill veta mer. Men finns otroligt många att välja på och jag har kanske kollat på 5 olika!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 778
Poäng
9 547
Jag kör på en annan som jag tycker är bättre än ovan skicka PM om ni vill veta mer. Men finns otroligt många att välja på och jag har kanske kollat på 5 olika!

Misstänker att den du skickar PM om är med din affiliatelänk?
 

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 125
Mottagna reaktioner
619
Poäng
637
Jag tror inte riktigt det här skulle passa mig (underdrift...). Men ändå intressant fenomen. Skulle det, potentiellt, gå att som medelålders man få betalt för att skriva snusk :) ? Jag antar att man måste "live:a" att man är åtminstone kvinna (helst ung?) eller är det bara mina fördomar som vilseleder mig?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 778
Poäng
9 547
Varför är du inte öppen direkt om vad det rör sig om och vad din motivbild? Det får oss andra att direkt dra åt oss öronen.

Speciellt med tanke på att personen redan skrivit det i en annan tråd. Det är detta han vill åt:

1724663258836.png
 

Simple

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
5 Mars 2019
Meddelanden
94
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Nej. man chattar med personer. Lagt ca 5h veckan och dragit in 3000kr veckan.

Snacka om att förvränga sanningen. Arbetar du konstant och konsekvent samtidigt som det inte finns några köer i systemet skriver du någonstans mellan 60-80 meddelanden i timmen. Då lyfter du inte blicken från varken skärmen eller tangentbordet.

För att plocka ut 3000kr vecka behöver du då arbeta 20-26h.

Kom ihåg, detta är före skatt också. 1/5 av pengarna du driver in är den del du behåller. Resten tar "coacherna" och ägarna. Riktigt slavarbete. Sluta skönmåla bara för att du ska ta del av rekryteringsbonusen.
 

Pederlarsson

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
6 Juli 2023
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
11
Poäng
52
Snacka om att förvränga sanningen. Arbetar du konstant och konsekvent samtidigt som det inte finns några köer i systemet skriver du någonstans mellan 60-80 meddelanden i timmen. Då lyfter du inte blicken från varken skärmen eller tangentbordet.

För att plocka ut 3000kr vecka behöver du då arbeta 20-26h.

Kom ihåg, detta är före skatt också. 1/4 av pengarna du driver en är den del du behåller. Resten tar "coacherna" och ägarna. Riktigt slavarbete. Sluta skönmåla bara för att du ska ta del av rekryteringsbonusen.
Du har helt fel vad gäller antalet meddelanden och du har dessutom bonussystemet som du missar helt här. Tyvärr har du fel.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp