• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Timetoloan scam

noll

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
409
Mottagna reaktioner
95
Poäng
267
Är timetoloan bluff tro?

edit admin: Om det är .com adressen så verkar det vara en amerikansk sida... Så att ansöka som bosatt i Sverige kommer inte att gå oavsett.
 
Senast redigerad av en moderator:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

noll

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
409
Mottagna reaktioner
95
Poäng
267
Detta forum har tenderat till att bli ett forum där medlemmar föredrar att slå folk på fingrarna samt fälla nedlåtande kommentarer istället för att svara på frågan eller helt enkelt låta bli.
"Hur hittar du ens till dessa sidor" - varför vill du veta det? Är ju min ensak var jag letar och vad jag finner? Du har tydligen hittat till detta forum?! Sånt som händer, eller hur?
Din kommentar var fullkomligt onödig och nedlåtande. Undvika att lägga tid på inlägg du stör dig på och ni som eldar under och gillar, samma sak!
 
Senast ändrad:

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 324
Mottagna reaktioner
1 823
Poäng
1 247
Detta forum har tenderat till att bli ett forum där medlemmar föredrar att slå folk på fingrarna samt fälla nedlåtande kommentarer istället för att svara på frågan eller helt enkelt låta bli.
"Hur hittar du ens till dessa sidor" - varför vill du veta det? Är ju min ensak var jag letar och vad jag finner? Du har tydligen hittat till detta forum?! Sånt som händer, eller hur?
Din kommentar var fullkomligt onödig och nedlåtande. Undvika att lägga tid på inlägg du stör dig på och ni som eldar under och gillar, samma sak!
Jag tyckte att Nz88 uttryckte sig diplomatiskt. Att ens underhålla tanken att uppenbara scams kan vara äkta borde leda till internetförbud enligt mig.
 

Marvel

Viktig medlem
Poäng: 127
Blev medlem
4 April 2023
Meddelanden
51
Mottagna reaktioner
34
Poäng
127
Ja hade personligen undvikt sidor som erbjuder snabbt lån. En varningsindikation är väl att namnen är väldigt konstiga, sen också att räntan är hög och därmed gör det till en högkostnadskredit. När ja söker på timetoloan på nätet så får jag ingen positiv indikation på att det är ett verifierat kreditgivarbolag, så jag hade nog avstått starkt från dom.
 

noll

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
409
Mottagna reaktioner
95
Poäng
267
Svar till Kronofogden

Är "Men snälla, gissa en gång. Hur hittar du ens dessa sidor" diplomatiskt? Nej, det är inte ens ett svar. "GIssa en gång" är INTE ett svar och om admin för detta forum anser frågan förbjuden att ställa så får admin ta bort den. Jag underhåller INGENS tanke för ni sköter väl era tankar själva??? Internetförbud var väl att ta i! Har du inte sett värre??

VIdhåller att detta forum har blivit ett forum för besserwissers med pekpinnar och nedlåtande kommentarer.
 

noll

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
409
Mottagna reaktioner
95
Poäng
267
Är detta på riktigt Kronofogdens egna konto eller bara någon som döpt sig till detta?
Kom ihåg att Kronofogden och NZ88 är ordmärkare så var varsam med vad du skriver. De hänger inte på forumet för att tillföra något utan lurar som gäddan i vassen tills de hittar någon fel fråga eller fel formulering. Då hugger de!
Ett tips för att kunna slippa de som inte tänker svara på ens fråga är att du i början av inlägget skriver att ordmärkare och besserwisser undanbedes vänligt men bestämt.
Själv bemöter jag inte inlägg /TS där jag inte har något att tillföra. Ett litet tips bara.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp