• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tänkte söka samlingslån denna vecka vad tror ni om mina chanser ?

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
884
Poäng
717
Hade helt missat detta, stort grattis!
Vilka skulder har du kvar nu?
Tack, har ett litet lån cashbuddy kvar och sen tre lån som jag har som mål att baka ihop till ett eller två med bättre ränta så jag fick ner min månadskostnad med detta samlingslån med ca 10000 kr och kan spara lite mer också varje månad.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 558
Poäng
5 137
Tack, har ett litet lån cashbuddy kvar och sen tre lån som jag har som mål att baka ihop till ett eller två med bättre ränta så jag fick ner min månadskostnad med detta samlingslån med ca 10000 kr och kan spara lite mer också varje månad.
Perfekt. Sparar man så behöver man inte trilla dit igen om ngt oförutsett händer.
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
884
Poäng
717
Perfekt. Sparar man så behöver man inte trilla dit igen om ngt oförutsett händer.
Precis så får vi hoppas att steg 2 förhandla räntan för ett av lånen kan gå vägen senare i höst, när min UC ser ännu lite bättre ut. Jag ska fortsätta jobba på, på samma sätt, nu kan jag kanske städa min bisnode också det vore också skönt.
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Precis så får vi hoppas att steg 2 förhandla räntan för ett av lånen kan gå vägen senare i höst, när min UC ser ännu lite bättre ut. Jag ska fortsätta jobba på, på samma sätt, nu kan jag kanske städa min bisnode också det vore också skönt.
Jag undrar alltid om hur det går att förhandla räntan? Tar långivaren UC igen eller/och när man få bättre betyg, amorterat en del mm. Långivaren förlorar om den godkänner lägre ränta så i don’t get it
 

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 307
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
3 080
Mottagna reaktioner
1 973
Poäng
1 307
Jag undrar alltid om hur det går att förhandla räntan? Tar långivaren UC igen eller/och när man få bättre betyg, amorterat en del mm. Långivaren förlorar om den godkänner lägre ränta så i don’t get it
Förlorar ännu mer om kunden går till en annan aktör.
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 911
Poäng
1 247
Jag undrar alltid om hur det går att förhandla räntan? Tar långivaren UC igen eller/och när man få bättre betyg, amorterat en del mm. Långivaren förlorar om den godkänner lägre ränta så i don’t get it
Vid omförhandla räntan ta en egen upplysning istället för att de tar en! Det kommer inte att påverka UC.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp