• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Swedbank hur går det till

Jonny135

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
25 Oktober 2023
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Bestrida antar jag du gjort. Det innebär ganska hög chans att du diskvalificerar dig från skuldsanering. Tvistiga fordringar ingår inte i skuldsanering.
Jag är inte intresserad av skuldsanering vad är det du inte förstår eller vill inte förstå?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 942
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Jag är inte intresserad av skuldsanering vad är det du inte förstår eller vill inte förstå?

Tråkig attityd du har, ändra gärna den till det bättre.
Då antar vi att det var ett bestridande och inte överklagande.
 

Zoolie

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 Juli 2020
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
55
Poäng
177
Jag är inte intresserad av skuldsanering vad är det du inte förstår eller vill inte förstå?
Intressant och veta hur du ska komma på rätsida då ?
Anser att man hjälper varandra här utan dålig attityd .
 

aclc

V.I.P
Poäng: 257
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
531
Mottagna reaktioner
88
Poäng
257
Det blev som vanligt inget svar på frågan.
Tack själv, hejdå.
Jag är väldigt tacksam över dig här inne och många andra. Så mig får ni gärna fortsätta hjälpa. Och jag har absolut inte tänk att överklaga något utan vill bara få råd och stöd och även om jag på något vis kan hjälpa någon här. Bra att du sa ifrån om dålig attityd tycker jag.
 

Ister

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
919
Mottagna reaktioner
417
Poäng
537
Jag är väldigt tacksam över dig här inne och många andra. Så mig får ni gärna fortsätta hjälpa. Och jag har absolut inte tänk att överklaga något utan vill bara få råd och stöd och även om jag på något vis kan hjälpa någon här. Bra att du sa ifrån om dålig attityd tycker jag.
Siktar Du på sanering sedan också?
 

aclc

V.I.P
Poäng: 257
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
531
Mottagna reaktioner
88
Poäng
257
Siktar Du på sanering sedan också?
Jag vet ingenting just nu. Jag är bara orolig och vet ej hur jag ska göra. Har knappt ork att existerar. Sover inget och har konstant ont i magen. Är det släppa som gäller eller ska jag fortsätta försöka pussla?
 

Ister

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
919
Mottagna reaktioner
417
Poäng
537
Jag vet ingenting just nu. Jag är bara orolig och vet ej hur jag ska göra. Har knappt ork att existerar. Sover inget och har konstant ont i magen. Är det släppa som gäller eller ska jag fortsätta försöka pussla?
Jag vill inte uppmana någon till att släppa skulder (dvs strunta i att betala sina skulder), men kommer Du lyckas betala allt utan att något går till KFM. Räcker ju att en skuld går dit så blir det ju någon form av utmätning sedan, och då finns ju inte pengarna till att betala resterande.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp