• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Sweakredit seriösa?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Då undrar jag om man har ett hus, så har man väl pantbrev?? Är det inte billigare att låna 5-25 000 kr och lägga det på bolånet? Är det inte smartare

Jo... men har man varit sen nån gång med bolånet så är det ett NEJ när man frågar om att utöka bolånet!! Det räcker med att man har varit sen EN gång de senaste två åren så blir det NEJ!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Robin_91

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
17 September 2011
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Därför Bluestep finns, du kan ju låna belåna ditt hus hos annan bank än du har själva huslånet. Så länge det finns pantbrev som täcker det =)

MVH

Jo... men har man varit sen nån gång med bolånet så är det ett NEJ när man frågar om att utöka bolånet!! Det räcker med att man har varit sen EN gång de senaste två åren så blir det NEJ!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
nu heter de tydligen minikrediten också,vilket jävla skämt detta är.

och ännu mer oseriöst är det nu.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jaja robin det är bra.jättebra.

pålitligheten lika med noll.

på lånakuten togs ditt inlägg bort väldigt fort undrar varför.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
admin på det forumet tar bort oseriösa inlägg.de vill veta om tips på lånegivare är pålitliga.
det är vad jag tror.
 

nina

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
4 November 2011
Meddelanden
265
Mottagna reaktioner
6
Poäng
52
aha nu vetjag varför du lägger in inlägg på forum ROBIN 91.
du tjänar pengar på att erbjuda lånegivarna att DU kan gå in på olika forum för att de skall synas och för det tjänar du 5000 spänn.och det är ett tillval för lånegivarna.att du kan mot en summa göra inlägg.så du är även skyldig till att folk blir utsatta för bluff företag,men det spelar ingen roll bara du och andra får pengar.

nu klarnar det här.och detta är inte första hemsidan som du står bakom som säljs på blocket.

ja allt för pengar. du din fräcka f..... har mage klaga på andra i denna tråd inte kan betala tillbaka smslånen.därför vill du inte starta eget??dina inlägg är så genomlysande.
 

Robin_91

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
17 September 2011
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Du är duktig på att fantisera Nina, hehe.
Man skulle kunna säga att du har bra fantasi.

Vet du hur många timmar jag lägger på mina kunder??
Jag gör sökoptimering som tar mååååånga timmar.

Att jag la upp denna kund här var för att jag tyckte att min kund var värd detta, finns många sidor jag inte lagt upp här. Så din teori höl inte mer än tills jag svara.

Dream on Nina, dream on!


Detta påstående vart jag nästan besviken över att läsa, men dom timmar jag lägger på mina kunder är enorma, det är inte bara sms-låne hemsidor jag tillverkar, det är många andra seriösa grejer som tex bokningsystem, biljettsystem etc.

Jag har varit med och utvecklat tex www.sj.se, bokningsystemet där har jag byggt databasen till.

Så vart får du dina grejer ifrån Nina. lägg ner nu Leif GW Persson, dina teorier hålla inte!!

aha nu vetjag varför du lägger in inlägg på forum ROBIN 91.
du tjänar pengar på att erbjuda lånegivarna att DU kan gå in på olika forum för att de skall synas och för det tjänar du 5000 spänn.och det är ett tillval för lånegivarna.att du kan mot en summa göra inlägg.så du är även skyldig till att folk blir utsatta för bluff företag,men det spelar ingen roll bara du och andra får pengar.

nu klarnar det här.och detta är inte första hemsidan som du står bakom som säljs på blocket.

ja allt för pengar. du din fräcka f..... har mage klaga på andra i denna tråd inte kan betala tillbaka smslånen.därför vill du inte starta eget??dina inlägg är så genomlysande.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp