• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Sweakredit seriösa?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Biatch

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
6 Augusti 2012
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Fick samma här.. Sök på lägre sen avslag...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Deranc

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
9 September 2012
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Sökte på 3 eller 4k runt 13 tiden idag, fick svar strax innan 17 att jag var godkänd...
Fick dock 1k utbetalt så jag antar att det var vad jag var godkänd för.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
mobilnummret går till Aram Bogan i charlottenberg

kundtjänst 057321726 söker man på det kommer kgh customs service ab i töckfors upp men med annat nummer.

nej detta osar katt lång väg.och att den som gör hemsidan skall svara på frågor åt den som är lånegivaren??????tycker det verkar lite mysko.se till svara på egna mailen isåfall när folk skriver och frågar om något.

skumt skumt säger jag.
 

solix

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
22 April 2012
Meddelanden
82
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
mobilnummret går till Aram Bogan i charlottenberg

kundtjänst 057321726 söker man på det kommer kgh customs service ab i töckfors upp men med annat nummer.

nej detta osar katt lång väg.och att den som gör hemsidan skall svara på frågor åt den som är lånegivaren??????tycker det verkar lite mysko.se till svara på egna mailen isåfall när folk skriver och frågar om något.

skumt skumt säger jag.

Måste nog lägga in också; man ser ju inte vad som skrivits på sms heller,tror jag behöver tolk!!!
 

sune11

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
9 December 2011
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Robin är en skojare

Detta är inte det första bolaget han hävdar ha hjälp till att utveckla här på denna sajt. Akta er noga för allt som har med honom att göra.

mad.gif
mad.gif
 

Robin_91

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
17 September 2011
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Tycker du Sune ska ta och titta in min hemsida, www.mofeta.se
Titta även min portfolio.

Jag kan inte ansvara för vad dessa bolag gör, jag bygger hemsidorna och försöker vara en behjälplig individ för att hjälpa mina kunder så dom får så bra start som möjligt, sen dom gånger jag rekommenderat ett nytt företag eller presenterat detta på lånforum.se så har dom fått sig en ordentlig start.

Jag gör det både för mina kunder och deras kunder.

Så är du inte nöjd med detta så tycker jag att du kan kontakta mig via [email protected] så ska vi prata lite närmare kring detta så ska jag förklara för dig att jag inte är bolags inblandad med dessa företag.

Inget illa menat, men vill inte bli beblandad med företag som inte sköter sig rätt emot deras kunder.

MVH
Robin

Detta är inte det första bolaget han hävdar ha hjälp till att utveckla här på denna sajt. Akta er noga för allt som har med honom att göra.

mad.gif
mad.gif
 

JGB

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Nej du kan inte ansvara för vad de gör, men det är du som startat tråden och skriver upp dem som en seriös aktör. Bygger du bara hemsidan så kanske du skall vara lite mer tyst om deras egen verksamhet, för du har skrivit väldigt mycket om företaget och du har gjort det under ditt eget namn. Nu vet vi iaf att vi skall passa oss för Robins rekommendationer i framtiden.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
förbaskat bra skrivet håller med fullständigt

det du skriver robin91 är bara BULL.

och när jag såg du gjort inlägg igen om nystartad sida så reste sig nackhåren.för ditt namn har florerat ofta här när det kommer till nystartade sidor.
tyckr du enbart skall sköta hemsidan och inte sitta förmedla info från lånegivaren själv.för det är dennes ansvar.

och en sak till, det google inte hittar ska man inte lita på.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Robin jobbar på företaget

När jag ringde till Sweakredit o undrade över mitt lån så sa han jag pratade med att det var ROBIN som hade handlagt min ansökan o att han hade ju tyvärr gått för dagen så han kunde inte svara på varför han... Robin... hade beviljat mig bara 1000 kr bla bla bla bla ... Så han jobbar ju där! Jävla skojare!!!
 

sommar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
12 Juli 2012
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Det var väl "Robin" som kommenterade något inlägg i somras angående hans eget intresse och funderingar att starta eget smslån-företag??
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp