• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Sweakredit seriösa?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Mini

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
9 Februari 2012
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Svar om 20 min....

Hur vet du det? Har du fått svar på mail eller ringde du?
;)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lumi

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
31 Augusti 2011
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
jag har provat 3 gånger och när man ska smsa för att få koden så får man svar att meddelandet är felaktigt för den tjänsten du vill nå en bluffbolag till och har skrivit allt rätt
 

Mini

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
9 Februari 2012
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
20 min har gått... svar?

Nu har det gått 20 min.... Har du fått något svar?:confused:
 

jonte

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
16 Februari 2012
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Nej inte ett ljud o no money såklart..
 

Mini

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
9 Februari 2012
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Ansökningarna håller på att behandlas i tur och ordning har jag fått meddelande om.
Om koden inte fungerar ber jag er att kontakta dom via mail.

Dom har hållt på att arbete sedan klockan 07:00 imorse med allting, Kan säga att det är många 100 ansökningar att behandla.

MVH


Vet du.. Robin... Hur långt de har kommit bland ansökningarna?
Får man svar idag?
 

JGB

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Sökte 5000 kr tidigare idag, men har inte hört ett smack från dem. Så kollar jag på bankkontot och de har överfört 1000 kr utan att ens fråga om jag bara vill låna 1000 kr... Seriösa my ass! Håll er undan dessa om ni inte bara vill låna 1000 kr.
 

Erge12

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
2 September 2012
Meddelanden
12
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Säkert han Robin eller vem han nu e som är inblandad. Han har ju varit och hängt härinne ett bra tag. Vilken seriös aktör har hjälp av en som bygger fattiga hemsidor. Är det nån som fått svar?? Och om han inte är inblandad hur kan han veta allt? Fan finns det inga företagshemlugheter
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Bluff

Det är så jävla typiskt att det här företaget också är skojare! Inte fan lånar de ut 5000 kr till nån... Det tror jag inte ett dugg på.. De bara lockar med det för att få fler sökande o fler sms-avgifter.. Kommer säkert inte betala ut mer än Max 2000 kr skulle jag tro.
 

Robin_91

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
17 September 2011
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Man kan i juridiska situationer inte kalla att jag är inblandad, jag tar hand om hemsidan och systemet som allt detta är grundat på. Sen har jag fått som konsultuppdrag att besvara era frågor så gott jag kan.

Det är därför som jag får veta en hel del för att kunna säga det ut till er, därför vet jag en heldel.

Jag hoppas innerst inne att dom hinner fixa allting idag då jag verkligen inte vill smutsa ner mitt namn då jag är en "viktig" medlem på lånforum.se

Är det fler frågor som ni kommer på så fråga gärna öppet i tråden så får vi se om jag kan svara på den frågan.

Ta hand om er där ute.

MVH
Robin

Säkert han Robin eller vem han nu e som är inblandad. Han har ju varit och hängt härinne ett bra tag. Vilken seriös aktör har hjälp av en som bygger fattiga hemsidor. Är det nån som fått svar?? Och om han inte är inblandad hur kan han veta allt? Fan finns det inga företagshemlugheter
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp