• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Snabbfinans efter inkasso?

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Är det någon som vet om man får låna av snabbfinans efter inkasso?
Lånade 10000:- på 3 avbetalningar. Nr 1 gick till deras eget inkssso, jag betalade så de hade pengarna dagen efter jag fått brevet. Nr 2 betalades 2 dagar försent efter påminnelse och nr 3 kommer troligen att betalas tidigare än förfallodagen.
Finns risk att man blir nekad om man vill låna igen ..? Nån som vet hur hårda dom är?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Laxen86

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Januari 2012
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
2
Poäng
32
Min erfarenhet är att snabbffinans är som onea och vivus. Efter erlagd betalning så nollställs allt och det går bra att låna igen. De brukar tom höja kreditgränsen. I ditt fall har du ju redan max. Tror det är lugnt. Så har det varit för mig allefall.

Jag tror att många resonerar som så att inkassokunderna är de bästa kunderna. Alla extra avgifter gör ju att de tjänar massa pengar så länge man betalar i slutändan.
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Min erfarenhet är att snabbffinans är som onea och vivus. Efter erlagd betalning så nollställs allt och det går bra att låna igen. De brukar tom höja kreditgränsen. I ditt fall har du ju redan max. Tror det är lugnt. Så har det varit för mig allefall.

Jag tror att många resonerar som så att inkassokunderna är de bästa kunderna. Alla extra avgifter gör ju att de tjänar massa pengar så länge man betalar i slutändan.

Tack för ditt svar, hoppas på det :)
 

Gassen02

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 December 2012
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag hade inkasso hos bla Vivus, Onea och Snabbfinans som jag betalade i oktober. Vivus & Onea var det inga problem att låna hos direkt. Men Snabbfinans får jag inte låna hos förrän i månadsskiftet maj/juni.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp